۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸

بسکتبال NBA؛

تصاویری از حضور اوباما در افتتاحیه NBA/ هنرنمایی لبرون جیمز

تصاویری از حضور اوباما در افتتاحیه NBA/ هنرنمایی لبرون جیمز

رئیس جمهور آمریکا با حضور در سالن یونایتد سنتر شهر شیکاگو دیدار افتتاحیه فصل جدید رقابتهای NBA بین تیم‌های شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز را تماشا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تماشاگرانی که بامداد روز چهارشنبه به وقت تهران برای تماشای دیدار افتتاحیه فصل جدید رقابتهای NBA بین تیم‌های شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز به سالن یونایتد سنتر رفته بودند با ورود رئیس جمهور آمریکا به سالن غافلگیر شدند. باراک اوباما به همراه محافظانش وارد سالن شد و با حضور در کنار زمین شاهد هنرنمایی لبرون جیمز ستاره تیم کلیولند کاوالیرز شد.

در این بازی تیم شیکاگو بولز با حساب ۹۷ بر ۹۵ از سد نایب قهرمان فصل گذشته عبور کرد. لبرون جیمز بخاطر دردی که داشت به طور کامل بازی نکرد و تنها ۲۸ دقیقه در میدان حضور داشت اما ۲۵ امتیاز کسب کرد و رئیس جمهور را به وجد آورد با این حال مانع شکست تیمش نشد. در تیم شیکاگو هم میتروویچ و درک روز به ترتیب ۱۹ و ۱۸ امتیاز کسب کردند ولی پائو گاسول اسپانیایی با کسب ۲ امتیاز در ۳۱ دقیقه آماری نا امید کننده داشت.

لبرون جمیز در حاشیه این دیدار درباره حضور باراک اوباما در سالن گفت: او عاشق بسکتبال است و این افتخاری بزرگ برای من است که رئیس جمهور از نزدیک نظاره‌گر بازی ما باشد. او دوست دارد به سالن بیاید و دیدارها را تماشا کند و این یک افتخار است.

 

کد خبر 2951910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha