۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷

هفته نخست لیگ برتر بسکتبال،

آینده‌سازان به دنبال گامی بزرگ در لیگ/نخستین بازی نماینده اصفهان

آینده‌سازان به دنبال گامی بزرگ در لیگ/نخستین بازی نماینده اصفهان

اصفهان- تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن، نماینده اصفهان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا در هفته نخست سوپرلیگ به مصاف شهرداری اراک می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، آینده‌سازان میهن که پس از کش‌وقوس فراوان، سرانجام از حدود یک ماه پیش به عنوان نماینده اصفهان در سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور کار خود را آغاز کرد، در دو هفته گذشته تمرینات مختلفی پشت‌سر گذاشت.

این تیم اصفهانی با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه، به دنبال آن است که در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

تیم اصفهانی با حضور بازیکنانی جون ایمان زندی، جابر روزبهانی، عباس محمد و فلاحت با هدایت امید دادفرنیا قدم به رقابت‌ها گذاشته و تلاش می‌کند که در این بازی‌ها درخشش داشته باشد.

شرایط لیگ برتر بسکتبال به گونه‌ای است که امسال بازی‌های سختی پیش‌روی همه تیم‌ها قرار گرفته اما آینده‌سازان به دنبال آن است که با اتکا به بازیکنان جوان خود در این مسابقات، حضوری مقتدرانه داشته باشد.

البته تیم اصفهانی از نظر شرایط فنی در وضعیت خوبی قرار ندارد و به گفته سرمربی این تیم، آینده‌سازان تنها ۸ جلسه مفید تمرینی برگزار کرده است.

شاگردان دادفرنیا فردا در شرایطی به مصاف شهرداری اراک می‌روند که این تیم با استفاده از بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه همچون حامد آفاق و یک بازیکن خارجی، به دنبال درخشش در لیگ برتر است.

شهرداری اراک بر خلاف آینده‌سازان از دو ماه پیش برای مسابقات آماده می‌شود و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی بر این تیم حاکم است.

باید دید در بازی فردای دو تیم تازه وارد لیگ برتر، در نهایت کدام یک می‌توانند پیروزی را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

کد خبر 2952073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha