۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵

رئیس حراست فدراسیون فوتبال:

بهتر است هواداران بلیت دربی را اینترنتی خریداری کنند

بهتر است هواداران بلیت دربی را اینترنتی خریداری کنند

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال درباره خرید بلیت شهرآورد روز جمعه هشتم آبان ماه گفت: هواداران برای خرید بلیت دقت کنند و بهتر است اینترنتی اقدام به خرید کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدحسین حمیسی، رئیس کمیته حراست این فدراسیون در خصوص دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس که در روز جمعه ۸ آبان ۹۴ برگزار می‌شود، گفت: از هواداران پرشور استقلال و پرسپولیس درخواست داریم برای سهولت در رفت و آمد و جلوگیری از بوجود آمدن ازدحام جمعیت در زمان خرید بلیت الکترونیک در داخل ورزشگاه، خرید اینترنتی را از طریق سایت (footballeticket.ir ) انجام و از ۲۵ درصد تخفیف ویژه خرید بلیت اینترنتی از طریق سایت برخوردار شوند.

وی افزود: ساعت باز شدن درب‌های ورزشگاه ۱۰ صبح است. بر همین اساس تلاش شده در راستای فرهنگ سازی و هویت بخشی به هواداران پرشور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، هماهنگی جهت مشخص شدن صندلی محل استقرار آنها با حضور همکاران در استادیوم آزادی فراهم آید.

وی در پایان گفت: به همین خاطر از این عزیزان می خواهیم که در زمان خرید بلیط دقت کنند تا جایگاه درست را برای خود انتخاب کنند و صندلی مورد نظر خود را خریداری و در محل استقرار خودشان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتاد و یکمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه هشتم آبان ماه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2952194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha