۶ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۱۴

در جلسه شورای شهر اردبیل مطرح شد؛

ممنوعیت استفاده از امکانات شورا و شهرداری اردبیل در انتخابات

ممنوعیت استفاده از امکانات شورا و شهرداری اردبیل در انتخابات

اردبیل- در آستانه انتخابات مجلس ممنوعیت استفاده از امکانات شورای شهر و شهرداری اردبیل در انتخابات مطرح و به اطلاع اعضای شورای شهر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر پیرو نامه قرائت شده ممنوعیت استفاده از امکانات شورا و شهرداری در انتخابات تصریح کرد: در انتخابات افراد بسیاری چه به عنوان کاندیدا و چه طرفدار یک کاندیدای خاص در عرصه حضور یافته و این اتفاق بخش مهمی از جامعه را درگیر خود می سازد.

ذکی اله خوشبخت تصریح کرد: هر چند اصل انتخابات تکلیف است و باید در آن مشارکت داشت اما نباید این مشارکت منجر به طرفداری از یک کاندیدای خاص شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورا موافق اصل انتخابات و شور همگانی برای مشارکت در آن است، تاکید کرد: در عین حال تاکید می شود این دو مجموعه از کارناوال های تبلیغاتی پرهیز کرده و از امکانات در اختیار خود جهت تبلیغ فرد و کاندیدای خاص استفاده نکنند.

وی افزود: در عین حال انتظار می رود موضوع انتخابات پشتیبانی شود و در این راستا شهرداری و شورا نیز انتخابات را رصد خواهند کرد.

گفتنی است در این جلسه مشارکت شهرداری در قالب تفاهم نامه مشترک با شورای مبارزه با مواد مخدر جهت جمع آوری معتادان و مصون سازی جامعه نسبت به اعتیاد به تصویب اعضا رسید.

همچنین اعضای شورای شهر اهدای زمینی در شهرک الهیه را به شکل هبه به پیشکسوت پیر غلامان حسینی سلیم موذن زاده تصویب کردند.

کد خبر 2952620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha