۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۴۶

تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین‌المللی:

آمریکا در حال ذوب شدن است/اجرای پروژه فرقه‌گرایی توسط غرب

آمریکا در حال ذوب شدن است/اجرای پروژه فرقه‌گرایی توسط غرب

یزدـ یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین‌المللی با بیان اینکه امروز تئوریسن‌های آمریکایی نیز به زوال آمریکا اعتراف کرده‌اند، گفت: آمریکا مانند یک قالب یخ در گرمای تابستان در حال ذوب شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی، عصر امروز در همایش «از موازنه قدرت تا موازنه وحشت» در جمع دانشجویان بسیجی استان یزد اظهار داشت: «ژوزف ناي»، یکی از تئوریسن‌های بزرگ آمریکا اعلام کرده که امپریالیسم آمریکا در حال فروپاشی است و این فروپاشی دلایل متعددی دارد که از آن جمله می‌تواند به فساد و فحشا، اقتصاد ربوی و ... اشاره کرد.

وی عنوان کرد: دانشجوی انقلابی امروز از وضعیت آمریکا اطلاعات کسب می‌کند و دلش را به خارج از مرزها خوش نمی کند زیرا می داند اگر غرب و آمریکا بتوانند کاری برای اقتصاد انجام دهند، ابتدا برای خود انجام می دهند تا از وضعیت قرمز خارج شود.

عباسی خاطرنشان کرد: نابسامانی‌های آمریکا به گوش مردم نمی رسد و تنها ذهن مردم از این پر شده که اگر ما گرفتاری اقتصادی داریم، حاصل تحریم و قطع ارتباط با آمریکا است.

رئیس پژوهشکده یقین تاکید کرد: آنها که غرب و آمریکا را در ذهن ما زیبا جلوه می‌دهند، بدانند که غرب و آمریکا در آستانه فروپاشی و سقوط هستند و البته منادیان رابطه با آمریکا این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

عباسی ادامه داد: نسل جوان ما امروز باید نسبت به گذشته و تاریخ خود آگاه باشد و بداند که تا گامهای نهایی چند بیشتر باقی نمانده و مبادا که تحت تاثیر تبلیغات و جنگ روانی دشمن، از حرکت بازبماند و بداند که لطف غرب، مایه معطلی است.

وی تصریح کرد: دانشجوی انقلابی امروز بنا به اقتضای زمان دیگر از دیوار سفارتخانه بالا نمی رود بلکه از دیوار علم بالا می رود و دلش را به علم، تاریخ و آینده روشن کشور اسلامی خود خوش می‌کند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین‌المللی با اشاره به سیاست‌های خصمانه آمریکا در مقابله با اسلام عنوان کرد: این ایالت متحده آمریکا که امروز دم از ارتباط با او می‌زنند، همان ایالت متحده‌ای است که جنگ ۳۰ ساله مذهبی را طراحی کرده و در صدد است با ترویج فرقه گرایی، اسلام را از اساس نابود کند و اعتماد کردن به آن عین حماقت است.

وی با بیان اینکه امروز جهان دو قطبی و یک قطب آن غرب است که اسرائیل غاصب در راس آن و ایادی همچون ترکیه در شمال و عربستان در جنوب و اروپا و ایالات متحده آمریکا بازوان و حامیان توانمند آن هستند و قطب دیگر، جمهوری اسلامی ایران با همراهی حزب‌الله لبنان، گروه‌های حزب‌الله و ... و حامیان آن مستضعفان جهان هستند.

عباسی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا، عصاره و چکیده قطب غرب است، بیان کرد: تقابل ایران و غرب مربوط به دیروز و امروز و قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نیست و سابقه ای ۲۵۰۰ ساله دارد و ایران همواره با یونان، روم، فرانسه و ... در تقابل بوده است.

وی تاکید کرد: امروز قطب غرب در تقابل با قطب شرق، دست به فرقه گرایی زده و در صدد است نظیر همان جنگ ۳۰ ساله مذهبی در اروپا را در ایران و کشورهای اسلامی نیز پیاده کند و با فرقه فرقه کردن ادیان و انداختن آنها به جان یکدیگر، به طور کامل دین و اسلام را نابود کند.

عباسی با بیان اینکه برای اجرای پروژه فرقه گرایی، به دو دسته تکفیری نیاز است که یکی تکفیری سنی و دیگری تکفیری شیعه است، خاطرنشان کرد: امروز نه بهائیت به عنوان یک فرقه، نماینده تشیع است و نه وهابیت به عنوان یک فرقه، نماینده اهل سنت اما این دو چنان به جان یکدیگر افتاد‌ه اند که گویی می خواهند از اسلام چیزی بر جای نماند.

وی افزود: آمریکا امروز به طور رسمی اعلام می کند که باید شیعه و سنی را به جان یکدیگر بیاندازیم اما با این وجود عده ای هنوز گمان می کنند که آمریکا به زودی داعش را بمباران می کند در حالی که چنین نیست و داعش در واقع دله دزدهای این ماجرا هستند و پشت این قضیه فرماندهان و سران ناتو هستند و سرداران بزرگ سپاه ایران نیز در واقع برای مقابله با آنها گسیل شده‌اند.

کد خبر 2957415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha