۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۸

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در خرمشهر

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در خرمشهر

خرمشهر ـ رئیس هیئت ورزش های همگانی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت اربعین حسینی در خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز به مناسبت ۱۳ آبان همایش پیاده روی با محوریت موضوعج آگاه سازی مخاطرات ناشی از مین در خرمشهر برگزار شد.

این همایش با همکاری اداره بهزیستی و هیئت ورزش های همگانی خرمشهر از پل شهید جهان آرا این شهر آغاز و تا پارک بیان خرمشهر ادامه داشت.

معرفی انواع مین، مخاطرات ناشی از انفجار مین و مهمات نظامی و ارائه نکات هشدار دهنده در ارتباط با محل های پرخطر و رعایت نکات ایمنی در مواقع رویارویی با موقعیت ها و اماکن حادثه خیز از جمله آموزش های ارائه شده از سوی کارشناس مربوطه در این مراسم بود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی خرمشهر در این مراسم با تأکید بر تداوم این همایش های پیاده روی در خرمشهر، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز اربعین حسینی امسال خبر داد و گفت: به مناسبت اربعین حسینی و در روز اربعین همایش پیاده روی بزرگی از میدان مقاومت تا شلمچه به نیت زیارت اباعبدالله (ع) برگزار خواهد شد.

علی پورعواد با اشاره به برگزاری این همایش در سال گذشته بیان کرد: امسال نیز مسافت ۲۰ کیلومتری را پیاده طی کرده و از ظرفیت استان نیز در راستای اجرا هرچه بهتر این برنامه بهره خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: این برنامه به صورت متمرکز در خرمشهر اجرا خواهد شد و از تمام استان برای شرکت در این همایش به خرمشهر خواهند آمد.

کد خبر 2959169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha