۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۹

اختصاص شماره حساب بانک‌های ملی و ملت به کمک های مردم در اربعین

اختصاص شماره حساب بانک‌های ملی و ملت به کمک های مردم در اربعین

هموطنان علاقه‌مند به مشارکت در میزبانی زائران اربعین حسینی می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را علاوه بر بانک ملی به حساب ۱۰۴۰ بانک ملت نیز واریز کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: شماره حسابی برای مراسم اربعین اختصاص یافت. پیش از این، امکان مشارکت نقدی تنها از طریق حساب۱۰۴۰ بانک ملی امکان پذیر بود که به منظور تسهیل امور، همین شماره حساب در نزد بانک ملت نیز برای جذب کمک‌های مردمی اربعین اختصاص یافت.

همچنین آن دسته از هموطنان عزیز که علاقه‌مند به ارائه خدماتی از قبیل تغذیه، اسکان و پخت و پز به زائران مراسم اربعین ۹۴ در کشور عراق هستند،  می توانند برای عقد تفاهم‌نامه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.در زمینه پخت و پز افراد می‌توانند بسته به توانایی و میزان آمادگی خود برای خدمات رسانی به برپایی آشپزخانه و یا نانوایی اقدام کنند.

براساس این گزارش متبرعان، خیرین، نیکوکاران، اصناف و بازاریانی که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی سهیم باشند، می‌توانند اقلام اعلام شده در ذیل را به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرها اهدا کنند.

اقلام مورد نیاز شامل : موکت – انواع چادر - برزنت - لوله داربست – پتو – ملحفه - منبع آب آشامیدنی بزرگ و منبع آب شوستشوی بزرگ - انواع گوشت ( قرمز و سفید ) – برنج - انواع حبوبات – شکر– رب گوجه فرنگی -  قند  - چای –آب معدنی -  انواع آب میوه - دیگ بزرگ - اجاق گاز صنعتی - چای سازبرقی - ظروف یکبار مصرف و وسایل طبخ غذا است

کد خبر 2959987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد دانشور ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
      0 0
      با سلام و تشکر از زحماتی که می کشید در خصوص نحوه کمک نقدی به زایرین خوب بود که شماره کارت حساب را هم اعلام می کردید که علاقه مندان به کمک بتوانند خودشان هم بدون مراجعه به بانک از طریق اینترنت یا موبایل بانک کمکهای نقدی خود را واریز نمایند