۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶

در رمانی تخیلی به قلم محمدرضا مرزوقی؛

نوجوانان با اسرار غولان دیجیتالی آشنا می‌شوند

نوجوانان با اسرار غولان دیجیتالی آشنا می‌شوند

«دی‌وی‌دی اسرارالغولان»، عنوان رمان تازه‌ای از محمدرضا مرزوقی است که به زودی توسط نشر هوپا برای نوجوانان منتشر می‌شود.

محمدرضا مرزوقی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار «دی‌وی‌دی اسرارالغولان» برای گروه سنی نوجوان خبر داد و افزود: این رمان به دغدغه‌های امروز نوجوانان و ارتباط آنان با جهان انفورماتیک می‌پردازد و  تصویری تازه از این طیف و دنیای دیجیتالی‌شان عرضه می‌کند.

نویسنده رمان «دی‌وی‌دی اسرارالغولان» به ماجراهای این رمان اشاره کرد و افزود: سه نوجوان برای فرار از تنبیه مدرسه، تهران را به قصد طالقان ترک می‌کنند، در آن‌جا با جادوگری مواجه می‌شوند که به گفته خود می‌تواند با سحر و جادو مشکل آن‌ها را حل کند. اما حاصل جادوی او یک دی‌وی‌دی است که بعد از اجرای آن در کامپیوتر متوجه می‌شوند غولی که به صورت فایل الکترونیک در آمده در این دی‌وی‌دی گرفتار شده است.

مرزوقی در ادامه بیان کرد: نام غولی که در این دی وی دی گرفتار شده «دنلق» و عاشق موسیقی است و زندگی را همیشه به خوشی می‌گذراند. او برای بچه‌ها شادی می‌اورد و وقتی لازم باشد حاضر است مثل یک هکر وارد کامپیوتر مدرسه شود و سوالات امتحانی را کش برود. در عوض بچه‌ها هم او را به تهران‌گردی می‌برند و سعی می‌کنند وقت‌هایی که دلش برای خانواده‌اش تنگ می‌شود، دنلق را خوشحال کنند. تنها مشکل‌ این است که دنلق فقط در کامپیوتر و تبلت و گوشی موبایل قابل اجرا است و آرزو آدم‌ها را فقط در دنیای مجازی برآورده می‌کند.

«دی‌وی‌دی اسرارالغولان» نوشته محمدرضا مرزوقی را نشر هوپا در تیراژ ۲۰۰۰  نسخه به زودی روانه بازار نشر خواهد کرد.

کد خبر 2960364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha