۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵

هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال؛

تلاش تیم بسکتبال آینده‌سازان برای ثبت نخستین پیروزی لیگ

تلاش تیم بسکتبال آینده‌سازان برای ثبت نخستین پیروزی لیگ

اصفهان – تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان در هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، به دنبال آن است که نخستین بُرد خود را جشن بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر روز دوشنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان در این هفته، برای کسب پیروزی به مصاف ثامن مشهد می‌رود.

نماینده اصفهان که در هفته‌های گذشته شرایط چندان خوبی در مسابقات لیگ برتر نداشته، حال به دنبال آن است که نتایج خود را در بازی‌های هفته چهارم جبران کند.

این تیم اصفهانی که خیلی دیر برای حضور در مسابقات بسته شد و آمادگی کافی را برای حضور در رقابت‌ها نداشت، رفته رفته به شرایط آرمانی خود نزدیک شد.

آینده‌سازان میهن در هفته نخست مقابل شهرداری اراک متحمل شکست شد و پس از آن دو شکست نزدیک مقابل تیم‌های شهرداری تبریز و شیمیدور داشت.

شاگردان دادفرنیا اگرچه در هفته نخست شرایط چندان خوبی نداشتند اما در دو بازی بعدی خود عملکرد بسیار خوبی کسب کرده‌اند و حال تلاش می‌کنند که این شرایط را بهبود بخشیده و در زمینه نتیجه‌گیری نیز موفق ظاهر شوند.

این تیم اصفهانی باید در دیدار روز دوشنبه مقابل ثامن مشهد پیروزی را از آن خود کرده و شرایط را بهبود بخشد بنابراین در این زمینه انگیزه بسیاری دارد.

ثامن مشهد نیز اگرچه با دو شکست پیاپی به مصاف آینده‌سازان می رود اما در هفته نخست مسابقات مقابل پتروشیمی بندر امام به پیروزی رسیده و تلاش می‌کند که بعد از دو هفته ناکامی، مقابل تیم کم‌تجربه آینده‌سازان به پیروزی برسد.

کد خبر 2960436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha