۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹

مدیر کل کاداستر سازمان امور اراضی کشورمطرح کرد:

نیاز ۸۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی کشور

نیاز ۸۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی کشور

خرم آباد - مدیر کل کاداستر سازمان امور اراضی کشور از نیاز ۸۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صفدر نیازی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس قانون، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باید برای ۱۶۵ میلیون هکتار زمین طرح کاداستر و سند صادر کند اظهار داشت: این امر نیز باید برای ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در طول برنامه ششم توسعه عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی با سازمان نقشه برداری کشور یک تفاهم نامه همکاری را منعقد کرده ایم عنوان کرد: در این راستا ما ۱۵ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی را به این سازمان برای تهیه نقشه و عکس برداری ارائه کرده ایم.

مدیر کل کاداستر سازمان امور اراضی کشور  با بیان اینکه در زمینه ما بقی ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار نیز آرشیو نقشه های آنها را داریم گفت: برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی استان لرستان سال گذشته دو میلیارد ریال اختصاص داده ایم.

نیازی تصریح کرد: همچنین برای اجرای این طرح در استان طی امسال نیز قرار داد پنج میلیارد ریال به استان ابلاغ شده و به زودی تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تصریح کرد: این اعتبار در طول برنامه ششم توسعه باید تخصیص یابد.

مدیر کل کاداستر سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه برای اختصاص این میزان اعتبار باید سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان تخصیص یابد گفت: با تهیه و اجرای طرح کاداستر بیش از ۱۷۰ لایه اطلاعاتی در حوزه های مختلف احصا می شود.

کد خبر 2962551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha