۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱

دبیر جامعه روحانیت شیراز:

برخی به دنبال تغییر نماد حقیقی سومین حرم اهل بیت (ع) هستند

برخی به دنبال تغییر نماد حقیقی سومین حرم اهل بیت (ع) هستند

شیراز – دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: برخی به دنبال آن هستند که نماد حقیقی شیراز را به عنوان حرم سوم اهل بیت(ع) تغییر دهند و به سمتی ببرند که در رژیم طاغوت پهلوی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محی الدین طاهری ظهر پنج شنبه در جلسه جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه سال به سال تجمع و حضور مردم در عزاداری روز اربعین گسترده تر می شود، گفت: شرایط به گونه ای مهیا شود که روحانیت و طلاب استان نیز با لباس مخصوص خود حضور مناسبی در عزاداری روز اربعین داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه خیلی ها به دنبال آن هستند که نماد شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند به سمت فازها دیگر و شرایطی که رژیم طاغوت پهلوی در این شهر ایجاد کرد، باید فعالیت ها به این سمت باشد تا تجمع هایی مانند عزاداری اربعین گسترده تر از همیشه برگزار شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: امیدواریم که بودجه و زمینه طرح اتصال بین دو حرم نیز فراهم شود و با ایجاد صحن جامعه احمدی در طرح 57 هکتاری، در سال های آینده بتوانیم چند میلیون نفر را در چنین روزی میزبانی کنیم.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه اخیرا هیئت تخته نرد با مجوز اداره کل ورزش و جوانان در استان ایجاد شده، گفت: تخته نرد چه ربطی به بازی فکری دارد و انداختن تاس بازی فکری به حساب نمی آید و باید پیگیری شود تا مشخص شود آیا در کشور هم چنین کاری ریشه دارد یا خیر که گمان نکنم مراجع نسبت به چنین چیزی نظر مثبتی داشته باشند و اگر فقط در فارس چنین هیئتی ایجاد شده، ننگ بر فارس که اجازه داده شده که هیئت تخته نرد ایجاد شود.

وی بیان کرد: باید گفته شود که با چه مجوزی چنین کاری در سومین حرم اهل بیت ایجاد شده است.

کد خبر 2965224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha