۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶

فرماندار کرمانشاه:

۳۳۰ هزار نفر در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه زندگی می‌کنند

۳۳۰ هزار نفر در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه زندگی می‌کنند

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۳۳۰ هزار نفر در مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه زندگی می کنند که توجه به مسائل آنها از سیاست های دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر صبح شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی سیدالشهدا (ع) در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: توجه به مناطق حاشیه نشین یکی ازسیاست های دولت است.

وی ادامه داد: ۳۳۰ هزار نفر در حاشیه شهر کرمانشاه زندگی می کنند که فقر فرهنگی و اجتماعی آنها را تهدید می کند و برای پیشرفت و ترقی این محلات نیز برنامه هایی در قالب ستاد توانمندسازی محلات حاشیه نشین اجرایی می شود.

فرماندار کرمانشاه با تأکید بر توجه ویژه مسئولان به ساخت و احداث مراکز فرهنگی در استان، بیان کرد: غافل بودن از مناطق حاشیه نشین مشکلات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

رنجبر خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات و زیرساخت های مناطق حاشیه نشین در رأس کارهای ما در فرمانداری کرمانشاه و شهرداری است.

به گفته این مسئول، احداث میدان جنوبی در شهرک نوکان و احداث موزه دفاع مقدس در حاشیه بلوار این منطقه و همچنین زیباسازی ورودی شهر از جمله اقدامات خوب در دست اقدام برای این محله است.

وی بیان داشت: با توجه به تنگناهای مالی که وجود دارد در کمیته برنامه ریزی توجه ویژه ای به کتابخانه ها و مسائل و مشکلات آنها شده است.

کد خبر 2966228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha