۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۲

معاون استاندار بوشهر:

طرح ورزش‌های شش‌گانه خانوادگی در استان بوشهر اجرایی می‌شود

طرح ورزش‌های شش‌گانه خانوادگی در استان بوشهر اجرایی می‌شود

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طرح ورزش‌های شش‌گانه خانوادگی در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح دوشنبه در نشست ستاد طرح امید اجتماعی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به افزایش نشاط در جامعه دارد و طرح‌های خوبی نیز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ۱۲ اتاق فکر در استان بوشهر اضافه کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی و ... را به صورت جدی در دستور کار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: کلاس‌های تقویتی کنکور در موعد مقرر برای دانش‌آموزان پیش دانشگاهی برگزار می‌شود تا شاهد تقویت بنیه دانش‌آموزان استان باشیم.

وی همچنین از توسعه بهداشت و درمان در استان خبر داد و افزود: طرح‌های ۱۵ گانه امید در حوزه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، ورزشی، جوانان و خانواده و ... در استان بوشهر اجرا می‌شود.

حقیقی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای برنامه‌های ورزش‌های همگانی و خانوادگی، بیان کرد: ورزش‌های شش‌گانه خانوادگی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی می‌شود.

وی به آغاز ساخت بوستان‌های امید در استان اشاره کرد و ادامه داد: ساخت زمین چمن مینی‌فوتبال در روستاهای استان بوشهر از طرح‌های مهم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی روستایی است.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر نیز از برگزاری همایش طرح امید اجتماعی در استان بوشهر خبر داد و افزود: این همایش آذرماه و به منظور آموزش و تقویت سازمان‌های مردم نهاد، مربیان طرح امید اجتماعی و فعالان مدنی برگزار می‌شود.

یونس قیصی‌زاده از اجرای طرح امید اجتماعی جوانان توسط سازمان‌های مردم‌نهاد خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان نیز کارگاه‌های تخصصی آموزرشی اجتماعی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2968320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha