۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۱

مدیر عامل هلال احمر استان ایلام:

بالگرد جمعیت هلال احمر در مرز مهران مستقر می شود

بالگرد جمعیت هلال احمر در مرز مهران مستقر می شود

ایلام-مدیر عامل هلال احمر استان ایلام گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر در مرز مهران مستقر می شود.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هلال احمر استان ایلام با تمامی تجهیزات و امکانات برای اربعین امسال در پایانه مرزی از آمادگی کامل برخوردار است.

وی بیان داشت: برای خدمات رسانی به زائران  هم اکنون تمامی تمهیدات لازم برای مستقر شدن پایگاه ای امداد و نجات جاده ای و امکاناتی نظیر آمبولانس در مرز و جاده های منتهی به شهرستان مهران اندیشیده شده است.

وی از مستقر شدن بالگرد جمعیت هلال احمر در مرز مهران خبر داد و گفت: حضور این بالگرد برای خدمات رسانی بسیار مهم است به خصوص اینکه اگر جاده ها از بار ترافیکی زیادی برخوردار باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: همزمان با اربعین حسینی و به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران ۱۰ پایگاه امداد جاده ای در مسیر تردد زوار از ایلام تا مهران ایجاد می شود.

سلیمانی افزود: وظيفه هلال احمر براي اربعين در دو بخش برنامه ريزی شده، يكی بحث بهداشت و درمان در داخل عراق و ديگری امداد و نجات در داخل كشور جمهوری اسلامي ايران است.

وی افزود: وظیفه اصلی ما امداد و نجات است اما بنابر تشخیص استاندار ایلام، جمعیت هلال احمر آماده انجام وظایف دیگر در راستای رفاه زائران است.

 

 

کد خبر 2968651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha