۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱

در روز نخست هفته بسیج؛

پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر برگزار شد/ افتتاح نمایشگاه هفته بسیج

پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر برگزار شد/ افتتاح نمایشگاه هفته بسیج

بوشهر- به مناسبت آغاز هفته بسیج، همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر برگزار شد و نمایشگاه هفته بسیج نیز در مصلی بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز از هفته بسیج که به عنوان بسیج، ولایت، انتظار نامگذاری شده است، برنامه همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر برگزار شد.

در این آئین که با حضور گسترده بسیجیان همراه بود، شرکت‌کنندگان مسافت دو کیلومتری از میدان رئیسعلی دلواری تا پارک ساحلی شورا را پیاده‌روی کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه این آئین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در پاسداری از انقلاب  اسلامی پیشتاز بوده است و تفکر بسیج امروز نهادینه شده است.

سردار فتح‌الله جمیری از برگزاری ۸۵۰ ویژه برنامه هفته بسیج در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: امسال ۶۵۰ برنامه در نواحی و ۲۰۰ برنامه نیز برای اقشار بسیج طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی توسط دو هزار و ۵۰۰ رده بسیج در نقاط مختلف کشور نیز برگزار خواهد شد، ادامه داد: تلاش می‌شود که بسیج و اهداف و برنامه‌های بسیج در این برنامه‌ها به خوبی معرفی شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به خدمات‌دهی بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه‌های دفاعی و رزمی، اطلاعاتی و بخش فرهنگی و جنگ نرم برنامه‌های مختلفی دارد.

وی به تهاجم نرم دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن برنامه‌های خود را بر علیه انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی گسترش داده است و بسیج در مقابل این تهاجمات به خوبی ایستادگی می‌کند و برنامه‌های فرهنگی مختلفی در این راستا دارد.

جمیری با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه اقتصاد مقامتی، بیان کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج نیز از جمله برنامه‌های مهم است که اقشار مختلف بسیج با حضور در مناطق محروم طرح‌های مختلف و متنوعی را اجرا می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در حاشه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امروز آغاز می‌شود و علاوه بر برنامه پیاده‌روی، نمایشگاه هفته بسیج نیز در مصلی برگزار خواهد شد.

غلامرضا جمالی از اجرای همایش میقات صالحین خبر داد و اضافه کرد: دومین روز هفته بسیج با نام بسیج، بصیرت و استکبارستیزی است و مسابقات کتاب‌خوانی شهید مهدوی در این روز آغاز می‌شود و نشست‌های بصیرتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سومین روز هفته بسیج به‌نام بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی، افزود: در این روز نیز نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان بوشهر در مصلای نماز جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری همایش علم، وحدت و بصیرت در دانشگاه فرهنگیان در چهارمین روز هفته بسیج خبر داد و گفت: در ششمین روز هفته بسیج نیز گردهمایی آمران به معروف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین روز هفته بسیج به نام بسیج، ایثار و شهادت، تصریح کرد: آیین غبار‌روی قبور مطهر شهدا و اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه ایستادگی در آخرین روز هفته بسیج برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج یک دوره آموزشی خبرنگاری در استان بوشهر برگزار می‌شود.

عبدالله نجفی اضافه کرد: در این دوره آموزشی که به مدت دو روز برگزار می‌شود، متقاضیان در یک دوره فشرده، مباحث خبرنویسی را آموزش می‌بینند.

کد خبر 2972797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha