۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷

جان کربی:

سیاست شهرکسازی، اسرائیل را در دنیا منزوی خواهد کرد

سیاست شهرکسازی، اسرائیل را در دنیا منزوی خواهد کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به اینکه شهرکسازی رژیم صهیونیستی غیر قانونی است، تاکید کرد: ادامه این سیاست، اسرائیل را در صحنه بین المللی بیش از گذشته منزوی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار داشت سیاست شهرکسازی رژیم صهیونیستی منجر به انزوای بیشتر این رژیم در جامعه جهانی خواهد شد.

براساس این گزارش، کربی با اشاره به اینکه سیاست شهرکسازی فعلی رژیم صهیونیستی غیر قانونی بوده و نتایج معکوسی را در روند صلح خواهد گذاشت،از ادامه این سیاست، ابراز نگرانی کرد.

وی افزود: «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا گفته است فلسطینی ها و اسرائیلی ها باید نسبت به راه حل تشکیل دو دولت پایبندی خود را اثبات کنند.

کربی همچنین تاکید کرد: اقدامات تحریک برانگیز این چنینی پیامدهای ناخوشایندی از جمله افزایش تنش با طرف فلسطینی و انزوای بین المللی اسرائیل را در پی خواهد داشت.

وی همچنین بیان داشت که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا، از ادامه خشونت ها در فلسطین اشغالی نگران است و خواستار اتخاذ گام های مناسب جهت جلوگیری از خشونت در سرزمین های اشغالی  توسط همه گروه ها است.

کد خبر 2973373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha