۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۴۵

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

۵۶ هزار معلم بدون گذران دوره حق التدریس حقوق می‌گیرند

۵۶ هزار معلم بدون گذران دوره حق التدریس حقوق می‌گیرند

نوشهر - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۶ هزار معلم بدون گذران یک ساعت حق التدریس، حقوق دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی بعدازظهر شنبه در جمع مسئولان شهرستان نوشهر، نبود رویکرد به کارگیری افراد بومی‌ را آفتی در حوزه استخدام دانست و خاطرنشان کرد: امروز ۵۶ هزار معلم در کشور بدون اینکه حتی یک ساعت تدریس کنند حقوق دریافت می‌کنند، البته در آزمون‌های اخیر این مشکلات بررسی و جبران شد.

وی به فرارسیدن هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: تفکر بسیجی باید در رأس کارها قرار گیرد و امروز همین تفکر است که موجب موفقیت در سوریه و عراق شده است.

احمدی‌لاشکی با اشاره به شعار سال ۹۴ گفت: در این شعار منظور از دولت تمام حکومت و ارکان نظام است که باید در کنار مردم قرار گیرد و در جمهوری اسلامی همه افراد به شکل پازل در کنار هم چیده می‌شوند تا کارها به درستی انجام شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی مشورت را عنصری مؤثر در حفظ وحدت در کشور دانست و تصریح کرد: متأسفانه گاهی مدیران از این عنصر مهم غافل می‌شوند، از سویی دیگر خانواده نیز نقشی اساسی در پرورش صفات نیکوی فرد دارد.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر یکی از ویژگی‌های لازم برای مسئولیت فرمانداری در شهرستان را بومی بودن خواند و گفت: بومی بودن باعث می‌شود مدیر از شرایط حاکم بر منطقه اطلاع کافی داشته باشد و این مسأله موجب برخورد مناسب و به دور از تنش در شهر می‌شود.

این مسئول برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد و یادآور شد: مردم توقع دارند که مسئولان به مصلحت نظام فکر کنند، هر کس هم درست و صادقانه کار کند ما با او همکاری لازم را داریم.

مشایخ در پایان گفت: تلاش کنید برای دنیا به دین مردم لطمه وارد نشود و از سویی دنیای آنان هم نادیده گرفته نشود.

کد خبر 2973847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha