۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۷

گزارش تمرین امروز پرسپولیس؛

برنامه ویژه کادر فنی برای مدافعان/ حرکت جالب بهترین هافبک ایران

برنامه ویژه کادر فنی برای مدافعان/ حرکت جالب بهترین هافبک ایران

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر درحالی امروز برگزار شد که کادرفنی برنامه ویژه‌ای را برای مدافعان این تیم در نظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرسپولیسی‌ها که خود را برای دیدار برابر نفت در هفته دوازدهم لیگ برتر آماده می‌کنند، تمرینات خود را برای این بازی پیگیری کردند که در تمرین امروز، کادر فنی برای مدافعان این تیم برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته بود.

* سرخپوشان ساعت ۱۱ به زمین مجموعه ورزشی درفشی‌فر آمدند و این تمرین پس از صحبت‌های کادر فنی با انجام حرکات کششی به صورت رسمی آغاز شد. اکثر زمان این تمرین به بدنسازی اختصاص یافت.

* محمود خوردبین امروز با تاخیر ۱۰ دقیقه ای در محل تمرین پرسپولیسی‌ها حاضر شد اما مصطفی قنبرپور در این تمرین حضور نداشت.

* رامین رضائیان امروز حدود یک ساعت به صورت اختصاصی تنها دور زمین دوید و پس از چند دقیقه انجام حرکات کششی به رخت کن رفت.

* پرسپولیسی‌ها امروز پس از انجام حرکات کششی، به دویدن‌های سرعتی و استقامتی زیر نظر مربی بدنساز پرداختند.

* عناصر تدافعی و تهاجمی پرسپولیس پس از چند دقیقه از هم متمایز شدند و مهاجمان زیر نظر کریم باقری تمریناتشان را انجام دادند. عناصر تدافعی تیم نیز زیر نظر برانکو و آندره پانادیچ تمرینات ویژه ای پیگیری کردند.

* سوشا مکانی، ایمان صادقی و مرتضی قدیمی‌پور نیز حدود یک ساعت زیر نظر ایگورپانادیچ تمریناتشان را پیگیری کردند.

* مهرداد کفشگری که روز گذشته با وجود تعطیل بودن تمرین پرسپولیس به صورت اختصاصی تمریناتش را پیگیری کرد، امروز نیز با انگیزه بالایی تمرین می کرد و یکی از بهترین‌های تمرین امروز بود. با توجه به محرومیت کمال کامیابی‌نیا در دیدار برابر نفت، کفشگری از شانس بالایی برای حضور در ترکیب پرسپولیس در آن مسابقه برخوردار است.

* پرسپولیسی‌ها امروز تمرین پرنشاطی را پیگیری کردند و در جریان تمرین با هم شوخی‌های جالبی می‌کردند. در صحنه‌ای از تمرین مربی بدنساز پرسپولیس که می‌خواست آمادگی بدنی بالای خود را به رخ بازیکنان بکشد، به تعدادی از بازیکنان گفت که او را از زمین بلند کنند اما هیچ یک از سرخ پوشان نتوانستند این کار را انجام دهند.

* کریم باقری که شب گذشته به عنوان برترین هافبک دفاعی ایران پس از انقلاب در نظرسنجی برنامه ۹۰ اول شد، امروز توپی را در وسط زمین کاشت و تیر دروازه را هدف قرار گرفت و شوتش را دقیقاً به همان جایی که می‌خواست زد.

* دروازه‌بان‌ها نیز برای دقایقی به پنالتی زدن به یکدیگر پرداختند که در این میان کری جالبی بین مرتضی قدیمی‌پور و ایمان صادقی ایجاد شد که ضربه پنالتی قدیمی‌پور به صورت چیپ وارد دروازه صادقی شد. مساله‌ای که موجب شد تا کری داغتری میان این دو شکل گیرد.

* عناصر تهاجمی پرسپولیس پس از چند دقیقه زیر نظر برانکو و پانادیچ به مرور کارهای هجومی مشغول شدند. پاسکاری‌های کوتاه و شوت به دروازه تمرینی بود که کادرفنی برای سرخپوشان در نظر گرفته بود.

* کمتر از ۲۰ هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.

کد خبر 2977469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha