۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۲

حسین عبدی:

اولین سالی است که بدهی‌ها تسویه می‌شود/ هیات مدیره نگران تیم است

اولین سالی است که بدهی‌ها تسویه می‌شود/ هیات مدیره نگران تیم است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرونده‌های مالی زیادی در این باشگاه وجود دارد که رقم آن را نمی‌تواند بگوید، گفت: شاید اولین سالی باشد که مدیران باشگاه درحال تسویه بدهی‌های گذشته پرسپولیس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی در نشست خبری که ظهر امروز سه‌شنبه در  محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: امروز یک جلسه اضطراری درباره یک موضوع داشتیم که من هم به سایر اعضای هیات مدیره اضافه شدم.

وی افزود: درباره بحث روز یکشنبه باید بگویم یکسری گزارش‌های حقوقی بود که باشگاه با آن دست به گریبان است و از مسئولان حقوقی خواستیم یکسری اسناد را به ما بدهد. یک بحث هم درباره نوع بازی و رو به رشد بودن تیم بود که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. البته یکی از بحث‌های امروز درباره تدارک یک اردو بود که از سوی برانکو مطرح شده بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط اسپانسر و اینکه چک دوم اسپانسر برگشت خورده است، تاکید کرد: درباره برگشت خوردن یا نخوردن چک به تعهدات اسپانسر ارتباطی ندارد. منابعی که باید به باشگاه تزریق شوند، یکسری مراحل بروکراسی دارد که باید حل شود. یکسری از مسائل هم به خودمان مربوط می‌شود مثل مسائل بانکی و خزانه که یک مقدار کار ما را عقب انداخته است. البته تا امروز این مشکلات حل شده است و همه چیز خوب پیش می‌رود.

نمی‌خواهم وارد بحث بدهی‌های پرسپولیس شوم
وی درباره اینکه محمدرضا زادمهر اعلام کرده بود پرونده‌های به مراتب بدتر از پرونده ژوزه در پرسپولیس وجود دارد، تصریح کرد: پرسپولیس در این چند سال چقدر بدهی داشته است؟ نمی‌خواهم این بحث را باز کنم ولی باید بگویم هر روز دست به گریبان یکسری مسائل حقوقی هستیم؛ مسائلی که مربوط به تعهدات گذشته است. هر روز بحث‌های مختلفی داریم. به هر حال ما کار را جلو می‌بریم و شاید اولین سالی باشد که مدیران باشگاه درحال تسویه بدهی‌های گذشته پرسپولیس هستند.

عبدی درباره اعتراضات به داوری تاکید کرد: طاهری پیگیر این موضوع است. دنبال جار و جنجال نیستیم. به همه داوران و فدراسیون احترام می‌گذاریم ولی خواسته ما این است که در تمام مسابقات بازی جوانمردانه رعایت شود و کار را حرفه‌ای انجام بدهند. اگر اشتباهی هست، سهوی است ولی تکرار آن به ضرر یکسری تیم‌ها تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در هیات مدیره بحث‌هایی درباره جذب بازیکن شده است، خاطرنشان کرد: تا الان که کادرفنی به ما لیستی نداده است. هیات مدیره نگران این است که کادر فنی دستش خالی شود، به همین دلیل اگر بازیکنی را می‌خواهند، زودتر اعلام کنند تا نسبت به جذب آن اقدام کنیم.

سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه طاهری چه زمانی مدیرعامل باشگاه می‌شود، اظهار کرد: یکسری از مسائلی که بعضا در سال‌های گذشته رخ داده و آنقدر تغییر و تحول شده است که باعث بی‌برنامگی شده بود. ما باید مدیری بگذاریم که بدانیم حداقل یک یا دو سال هست تا بتواند کارش را پیش ببرد. حق امضا سال گذشته بارها رخ داده است. طاهری کارهایش را امضای هیات مدیره پیش می‌برد و مجری مصوبات هیات مدیره است.

هادی نوروزی همیشه پیگیری مطالبات بازیکنان بود
وی در خصوص پیگیری وضعیت خانواده هادی نوروزی تصریح کرد: طاهری گزارشی از خانواده نوروزی داد. پیگیر این هستند که مناسبات مالی طی شود. جای خالی نوروزی همه جا دیده می‌شود. شب گذشته پیامک‌های تلفنم را چک می‌کردم که حالم گرفته شد چون به پیام‌های نوروزی رسیدم که دنبال مطالبات بازیکنان بود. ما الان هر کاری برای هادی بکنیم، کم است. جای خالی هادی با پول و هیچ چیز دیگری پر نمی‌شود ولی می توانیم همدرد خانواده اش باشیم.

عبدی در خصوص پرونده ژوزه و محکومیت باشگاه پرسپولیس در فیفا، تصریح کرد: درباره قرارداد ژوزه روز یکشنبه و امروز صحبت کردیم. قرار شد تمام مستنداتی که آنها ارائه کرده‌اند، را بررسی کنیم و به راهکار منطقی برسیم. مطمئنا باید از مراجع قانونی جلو برویم و یا دو طرفه حل و فصل کنیم. راه سومی وجود ندارد.

وی درباره اینکه تعداد پرونده‌های پرسپولیس چقدر است، یادآور شد: پرونده‌های زیادی وجود دارد که رقم آن را نمی‌توانم بگویم. شاید بعضی از آنها نباید وارد این پروسه می شده است.بعضی دوستان می گویند اگر من بودم فلان کار را می کردم و فلان. کسی که مدعی بیشتر از آنچه که می داند بشود، موفق نخواهد بود. خیلی ها منتظر بودند پرسپولیس راهش را پیدا نکند و برا همیننقدهای غیرمنصفانه را پیش می کشند که من اصلا به آنها توجهی ندارم.

کد خبر 2977504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha