۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱

کریم باقری:

دست آنهایی که به من رای دادند را می‌بوسم/روز به روز بهتر می‌شویم

دست آنهایی که به من رای دادند را می‌بوسم/روز به روز بهتر می‌شویم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشکر از افرادی که در نظرسنجی ۹۰ به او رای دادند، گفت: این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر کریم باقری در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص انتخابش به عنوان هافبک دفاعی پس از انقلاب در ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ابتدا جا دارد از تمام آنهایی که در این نظرسنجی به من لطف داشتند و رای دادند تشکر کنم و من دست آنها را می‌بوسم. البته سایر افرادی که در این نظرسنجی حضور داشتند در جایگاه خودشان جزو بهترین‌ها هستند و به آنها نیز تبریک می‌گویم.

وی در رابطه با شرایط پرسپولیس افزود: تمریناتمان را دنبال می‌کنیم و خودمان را برای بازی سخت مقابل نفت آماده می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم از این بازی نیز سه امتیاز را بگیریم تا شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم. در مجموع شرایط تیم خوب است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های خوبی را از دست می‌دهند، اینگونه اظهارنظر کرد: همه بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرند زیرا موفقیت تیم مهمتر از موفقیت نفرات است. به اعتقادم مهدی طارمی که منظور شماست، تمام تلاشش را می‌کند تا در خدمت تیم باشد. مهمترین مساله این است که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. طارمی هم تمام تلاشش را می‌کند تا برای تیم گل بزند و آقای گلی‌اش را تثبیت کند.

وی به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود یا خیر؟، اینگونه پاسخ داد: ما تیم خوبی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. برانکو نظرش مهم است. ما نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا چیزی که مستحق پرسپولیس است را به آن دست پیدا کنیم. ما کار سختی را پیش رو داریم زیرا فصل را خوب آغاز نکردیم و امتیازات زیادی از دست دادیم اما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در نیم فصل دوم امتیازات را بگیریم.

باقری همچنین گفت: البته این مساله مشروط به آن است که بازیکنان تمام تلاششان را به کار بگیرند و به تمرین سخت و شرایط ایده‌آل برسند تا بتوانیم به مقام خوبی که جایگاه واقعی پرسپولیس است دست پیدا کنیم.

کد خبر 2977573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha