۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰

احسان عبدی پور در گفتگو با مهر:

فیلمبرداری «آه ای عبدالحلیم» پایان یافت/ عجله‌ای برای فجر نداریم

فیلمبرداری «آه ای عبدالحلیم» پایان یافت/ عجله‌ای برای فجر نداریم

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» با مدیریت ساعد نیک ذات و به کارگردانی احسان عبدی پور به پایان رسید و سپیده عبدالوهاب تدوین این اثر سینمایی را آغاز کرده است.

احسان عبدی پور کارگردان  «آه ای عبدالحلیم» درباره روند تولید این فیلم به خبرنگار مهر گفت: فیلمبرداری «آه ای عبدالحلیم» را نیمه شهریور به تهیه کنندگیطهورا ابوالقاسمی و سرمایه گذاری مهتاب کرامتی آغاز کردیم و طبق برنامه ریزی انجام شده، عصر روز گذشته ۳ آذرماه فیلمبرداری را با مدیریت فیلمبرداری ساعد نیک ذات در بوشهر به پایان بردیم.

وی درباره تفاوت «آه ای عبدالحلیم» با «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» به عنوان دو فیلم قبلی‌اش اینگونه توضیح داد: برای نخستین بار بود که با بازیگران کار می‌کردم و همین همکاری برای من جذاب و در عین حال متفاوت بود.

عبدی پور یادآور شد: مصطفی زمانی، رضا یزدانی، پگاه آهنگرانی و سوگل قلاتیان بازیگرانی هستند که در فیلم «آه ای عبدالحلیم» بازی کردند و زمانی که با این بازیگران صحبت می کردم و نظر آنها را جویا می شدم بر خوب بودن این تجربه تاکید می کردند. حس و حال فیلم هم پشت دوربین و هم مقابل دوربین خوب بود و فکر می کنم در نهایت اثر خوب و قابل تاملی از آب درآید.

این کارگردان جوان سینما با اشاره به داستان فیلم گفت: داستان فیلم درباره یک گروه موسیقی بوشهری است و رضا یزدانی نقش یک خواننده راک را بازی می کند و کل داستان در قالب یک ملودرام اجتماعی روایت می شود.

عبدی پور درباره بازی رضا یزدانی عنوان کرد: یزدانی تنها گرینه ای بود که هنگام نگارش فیلمنامه به آن فکر می کردم و خوشبختانه زمانی که فیلمنامه را خواند اعلام آمادگی کرد که در این فیلم بازی کند و در نهایت این همکاری شکل گرفت.

وی با اشاره به حضور پر رنگ موسیقی در این فیلم سینمایی گفت: محور اصلی فیلمنامه براساس موسیقی شکل گرفته و محسن شریفیان که از هنرمندان بوشهری فعال در عرصه موسیقی است برای این فیلم موسیقی ساخته است.

کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» در پایان متذکر شد: تلاش می کنم فیلم «آه ای عبدالحلیم» را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنم ولی اگر فیلم کامل نشود اصراری ندارم به هر قیمتی نسخه ای از آن را به جشنواره فجر برسانم و نمی خواهم کیفیت فیلم را فدای نمایش در جشنواره کنم.

کد خبر 2978044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha