۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۰

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات تحقق مردم سالاری دینی است

مشارکت گسترده مردم در انتخابات تحقق مردم سالاری دینی است

قزوین- رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات تحقق مردم سالاری دینی است و همه مسئولان باید بستر حضور پرشور مردم در این رویداد مهم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب رحیمی عصر چهارشنبه در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور استاندار و فرمانداران در سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد اظهارداشت: رعایت قانون و اجرای آن باید در فرآیند انتخابات مورد توجه قرار گیرد و کسی از این مسیر خارج نشود.

وی افزود: هر کس التزام عملی به ولایت و نظام داشته باشد و از مسیر مراجع قانونی تایید شود برای ما محترم است و دست اندرکاران وظیفه دارند بستر تبلیغ را برای همه افراد فراهم کنند تا مردم آزادانه و در کمال آرامش رای خود را به صندوق ها بریزند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: امانت داری یکی از اصول حاکم بر انتخابات است و با استناد به فرمایش امام که «رای مردم میزان است» وظیفه داریم امانتدار خوبی باشیم و از آراء صیانت کنیم.

رحیمی اظهارداشت: همه مسئولان ودست اندرکاران انتخابات باید خود را پاسخگوی مردم بدانند و با تقویت روحیه انتقادپذیری هر جا لازم بود به سوالات و شبهات مردم جواب دهند تا اعتماد سازی شود.

وی تصریح کرد: همکاری، هماهنگی و همدلی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات برای تحقق انتخاباتی پرشور ضروری است و برای تقویت روحیه وفاق ملی باید در این مسیر با جدیت گام برداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان اظهارداشت:رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام و پایبندی به قانون اساسی و خط امام باید ترسیم شود و همه در این مسیر گام برداریم تا انتخاباتی پرشور شکل بگیرد.

کد خبر 2978852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha