۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲

قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در گفت وگو با مهر:

تخلف تعاونی های مسکن مهر به صورت ویژه پیگیری می شود

تخلف تعاونی های مسکن مهر به صورت ویژه پیگیری می شود

ملارد-قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی گفت: تخلف تعاونی های مسکن مهر به صورت ویژه پیگیری می شود.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای کلید خوردن پروژه مسکن مهر در کشور، در مجموع دو میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی برای این طرح تعریف و پیش بینی شد که تاکنون عملیات احداث یک میلیون و ۸۴۰ هزارواحد به اتمام رسیده و نزدیک به یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد نیز افتتاح شده است.

وی افزود:با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری ۱۵۰ هزار واحد دیگر نیز به بهره برداری می رسد که در صورت تحقق این امر، در طول فعالیت دولت تدبیر و امید در مجموع، ۷۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی عنوان کرد:در حال حاضر نیز ۳۰۰ هزار واحد در دست ساخت است که ۵۰ درصد آن در مرحله نازک کاری قرار دارد و عزم ما بر این امر استوار است که تا پایان سال آینده اکثر قریب به اتفاق واحدها را در سراسر کشور تکمیل و افتتاح کنیم.

وی گفت:در حال حاضر تسهیلات تعیین شده برای پروژه های مسکن مهر به رقمی بالغ بر ۵۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان می رسد که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۵۳۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

مهرآبادی در ارتباط با تصمیم وزارت مسکن و شهرسازی در ارتباط با تخلفات و انحرافات برخی تعاونی های فعال در مسکن مهر گفت:بررسی این موارد به عهده وزارت تعاون و رفاه اجتماعی است و اخیرا نیز وزیر رفاه  نماینده ای را تعیین کرده که مقرر است مسائل ومشکلات موجود در برخی تعاونی های مشخص شده، بصورت ویژه پیگیری شود.

کد خبر 2979071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha