۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

تقاطع غیر هم‌سطح امیریه دامغان افتتاح شد

تقاطع غیر هم‌سطح امیریه دامغان افتتاح شد

دامغان - تقاطع غیر هم‌سطح امیریه که با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راه سازی شهرستان دامغان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی بعدازظهر پنج شنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرستان دامغان برای بازدید از پروژه های وزارت راه و شهرسازی مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.  

وزیر راه و شهرسازی در ابتدا تقاطع غیر هم‌سطح سردار شهید «محمدعلی مشهد» امیریه دامغان که با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال احداث شده است را افتتاح کرد.

این پروژه دارای دو دستگاه پل به طول ۱۵ متر طول و ارتفاع ۵.۵ متر و با هدف ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز و ارتباط سهل و آسان مردم این شهر به جاده مواصلاتی مشهد - تهران احداث شده است.

آخوندی همچنین در ادامه سفر خود به شهرستان دامغان از مراحل روند اجرایی احداث باند دوم محور دامغان- معلمان در جنوب این شهرستان بازدید کرد.

فاز اول باند دوم محور دامغان- معلمان به طول ۳۰ کیلومتر در دست احداث است که تا کنون ۱۵ کیلومتر آن اجرا شده است.

این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از سوی اداره کل راه و ترابری استان سمنان به صورت امانی اجرا می شود.

کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز و ایجاد دو خط عبور و تقویت ایجاد هر چه بهتر کریدور شمال به جنوب از اهداف اصلی احداث باند دوم محور دامغان- معلمان است.

۲۴۰ کیلومتر از محور مواصلاتی دامغان- اصفهان در حوزه استحفاظی اداره راه و ترابری شهرستان دامغان قرار دارد.

یک هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان دامغان قرار دارد که ۳۷ درصد راه های استان سمنان را شامل می شود.

وزیر راه و شهرسازی را در این سفر معاون حقوقی و پارلمانی، رئیس سازمان راهداری کشور، استاندار سمنان، فرماندار و  نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، پایانه ها و امور حمل و نقل استان سمنان همراهی کردند.

کد خبر 2979303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha