اخبار امنیتی مصر/

کشته شدن ۴ نیروی پلیس در تیراندازی/ سقوط یک بالگرد مصری

کشته شدن ۴ نیروی پلیس در تیراندازی/ سقوط یک بالگرد مصری

منابع خبری مصر از کشته شدن ۴ نفر از نیروهای پلیس این کشور در جریان تیراندازی افراد ناشناس و سقوط یک بالگرد نظامی در این کشور خبر دادند.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، ۴ نفر از نیروهای پلیس مصر در حمله افراد ناشناس در استان الجیزه کشته شده اند. در این حمله، چند تن از افراد ناشناس که نقاب بر چهره داشتند و سوار دو موتورسیکلت بودند به طرف نیروهای پلیس تیراندازی کرده اند.

هنوز از جزئیات این حادثه خبری گزارش نشده و گروهی یا شخصی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است. شبکه المیادین نیز گزارش داد از چهار نیروی پلیسی که کشته شده اند، یک نفر فرمانده، یک نفر گروهبان و دو نفر دیگر سرباز بوده اند.

گفتنی است از چند ماه پیش، مصر شاهد حملات تروریستی بوده و در این مدت، چندین عملیات تروریست در این کشور به وقوع پیوسته است که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری روسیه با ۲۲۴ سرنشین، از بارزترین آنها است.

گروه تروریستی «ولایت سیناء» از مدت ها پیش حضور خود در شبه جزیره سیناء واقع در شمال مصر را اعلام کرده و چندین حمله در شهرهای مختلف این کشور ترتیب داده است.

از سوی دیگر، «سرهنگ محمد سمیر» سخنگوی ارتش مصر اعلام کرد که بر اثر سقوط یک بالگرد نظامی مصر به دلیل نقص فنی در نزدیکی جاده القاهره- الاسماعیلیه، کادر آن به شدت زخمی شده اند.

کد خبر 2981550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha