۸ آذر ۱۳۹۴، ۷:۰۸

لیگ جهانی کاراته - ژاپن

پورشیب و گنج زاده به دیدار نهایی صعود کردند

پورشیب و گنج زاده به دیدار نهایی صعود کردند

دو کاراته کای ایرانی حاضر در رقابتهای لیگ جهانی در ژاپن با شکست رقبای خود راهی بازی نهایی شده و امروز برای کسب مدال طلا به مصاف حریفانی از ژاپن و آذربایجان می روند.

به گزارش خبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور ۲۰۷ کاراته کا از ۱۴ کشور به میزبانی ژاپن در اوکیناوا آغاز شد . کاراته ایران در این مسابقات دو نماینده دارد که ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده بامداد امروز با برتری مقابل رقبای خود راهی بازی نهایی شدند. 

پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم در اولین دیدار «شین ترجیدگا» از نیوزلند را یک بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه و در پیکار با «کوکی کاکاگوچی» از ژاپن با همین نتیجه صاحب پیروزی و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نماینده کشورمان در این مرحله «ماجاکویچ» از صربستان را شکست داد و به دیدار نهایی راه يافت. پورشیب برای کسب مدال طلا در مبارزه نهایی به مصاف«روتاریو آرگا» کاراته کای نامدار و پرمدال ژاپنی ها خواهد رفت. 

در وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج زاده دور نخست ۷ بر یک «چنگ پو» از چین تایپه را شکست داد. در این وزن هشت کاراته حضور داشتند که نماینده کشورمان با این پیروزی به نیمه نهایی رسید و در این مرحله هم «شینتارو» از ژاپن را یک بر صفر از پیش رو برداشت و به فینال راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال باید با «شاهین آتاموف» دارنده مدالهای نقره و برنز جهان از آذربایجان پیکار کند. 

این دوره از مسابقات که از روز گذشته آغاز شده بود عصر امروز به پایان می رسد. 

کد خبر 2982050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha