۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین:

۲۴ هزار مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد قزوین بهره مند شدند

۲۴ هزار مددجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد قزوین بهره مند شدند

قزوین- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، از ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، مشاوره، اردویی و تحصیلی به ۲۴ هزار و ۵۴۳ مددجو خبرداد.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نهاد در راستای ارتقای وضعیت مددجویان در ابعاد مختلف خدمات خود را در قالب های مختلف ارائه می کند.

وی افزود: یکی از برنامه های امداد ارائه خدمات فرهنگی است تا خانواده مددجو به واسطه نیاز مالی و فقر مادی دچار آسیب های فرهنگی و فقر فرهنگی نشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: در این راستا طی هفت ماهه سال ۹۴ در حوزه خدمت فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان، خدمات تحصیلی دانشجویان، اردوهای فرهنگی و تربیتی، خدمات مشاوره ای، آموزش خانواده و کانون فرهنگی و تربیتی  در مجموع بیش از شش میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال هزینه شده است.

وی افزود: این میزان خدمت به ۲۴ هزار و ۵۴۳ مددجو ارائه شده است که سه هزار و ۳۱۵ دانش آموزان خدمت فرهنگی، ۹۹ نفر دانشجو خدمت فرهنگی، شش هزار و ۲۲۰ مورد خدمات مشاوره و ۹ هزار و ۳۳۲ مورد آموزش خانواده دریافت کرده اند.

صفری اعلام کرد: همچنین ۷۱۸ دانشجو کمک هزینه شهریه دریافت کرده و سه هزار و ۷۶۴ نفر در کانون های فرهنگی و تربیتی و یک هزار و ۹۵ نفر از خدمات اردوی فرهنگی و تربیتی بهره مند شده اند.

وی توضیح داد: در این میان دانش آموزان ۷۳۶ میلیون ریال خدمت فرهنگی، دانشجویان بیش از ۷۹ میلیون ریال خدمت فرهنگی و دانشجویان بیش از یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال خدمات تحصیلی «شهریه» دریافت کرده اند همچنین بیش از یک میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال در حوزه اردوهای فرهنگی و تربیتی، ۵۸۵ میلیون ریال خدمات مشاوره ای، بیش از یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال در حوزه آموزش خانواده و بیش از یک میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال در حوزه کانون فرهنگی و تربیتی خدمات ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین یادآورشد: این خدمات در دیدگاه امداد سرمایه گذاری است که منجر به ارتقای شرایط خانواده مددجو می شود تا فقر در خانواده مددجو ماندگار نشود.

کد خبر 2986518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha