۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۸:۵۵

در راستای ارائه خدمت به زائران پیاده؛

پایگاه های اورژانس بین راهی خراسان رضوی به حالت آماده باش در آمد

پایگاه های اورژانس بین راهی خراسان رضوی به حالت آماده باش در آمد

مشهد- به منظور ارائه خدمات به زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در دهه پايانی صفر ، گروه های اورژانس استان خراسان رضوی به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدیر سلامت زائران این دانشگاه با اشاره به اینکه در دهه پایانی صفر حضور زائران در مشهد مقدس افزایش می یابداظهار داشت: به همین منظور ۱۶۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای به همراه ۱۷۶ دستگاه آمبولانس در استان خراسان رضوی آماده ارائه خدمات به زائران دهه پایانی صفر هستند.

سید مرتضی احتشام فر  افزود: استقرار تمامی آمبولانس های جاده ای در حاشیه جاده با تاکید بر محورهای اصلی منتهی به مشهد مقدس، آماده باش تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در ایام عزاداری، افزایش ظرفیت پاسخگویی تلفن ۱۱۵  و استقرار نماینده اورژانس ۱۱۵ در مرکز پلیس ۱۱۰ در زمان تعیین شده و استقرار نماینده اورژانس ۱۱۵ مشهد در مرکز کنترل ترافیک از جمله اقداماتی است که به منظور ارائه خدمات مناسب در این ایام صورت می گیرد .

وی افزود:‌ همچنین در این ایام، اتوبوس آمبولانس های دانشگاه ها و دانشکده های مشهد، گناباد، سبزوار، تربت حیدریه و نیشابور و همچنین اورژانس هوایی ۱۱۵ مشهد در آماده باش کامل هستند.

احتشام فر با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال ۲۵۰ تا ۲۷۵ زائر پیاده در دهه پایانی ماه صفر، به مشهد مقدس وارد شوندخاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک صد هزار نفر از زائران پیاده در ۱۰۷ واحد آموزشی در قالب یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس اسکان داده می شوند و خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت می کنند.

مدیر سلامت زائران دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: تمامی بخش های دولتی و خصوصی در سطح استان به ویژه در شهر مشهد به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 2988102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha