۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۲۲:۰۷

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

داعش تهدید جدی برای منطقه است/ لزوم اتحاد کشورهای اسلامی

داعش تهدید جدی برای منطقه است/ لزوم اتحاد کشورهای اسلامی

چابهار- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از تهدید داعش که منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده است نباید به سادگی گذشت و باید برای مقابله با آن تمامی کشورهای مسلمان با هم متحد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی عصر سه شنبه در تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه کنارک اظهار داشت: تمامی کشورها باید برای مقابله با داعش متحد شوند زیرا این گروه تروریستی تهدید جدی برای همه است.

وی افزود: برخی کشورها که از داعش حمایت می کردند هم اینک گرفتار این گروه تروریستی شدند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا پرورش یافته مکتب وحی بودند، گفت: شهیدان با تاسی گرفتن از سید الشهدا(ع) راه هزار ساله را یک شبه طی کردند.

وی افزود: همه ما به شهدا مدیون هستیم و شهدا به هیچکس مدیون نیستند، چرا که آنان با جان شان در راه حفظ ارزشهای نظام و کیان میهن عزیز اسلامی فدا کردند.

سردار معروفی تاکید کرد: امروز ما در یک دنیای سیاسی قرار گرفته ایم که غیرقابل اعتماد، اطمینان و پیش بینی است.

وی تصریح کرد: امروز مولفه اصلی که نظام را به اوج اقتدار رساند و ایران اسلامی را در مقابل شش کشوری که مبارزه دیپلماسی و سیاسی پیشه کرده است، پیروز و سربلند کرد، ولایت و رهبری قدرتمند این کشور است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران برای برقراری امنیت پایدار، حول محور وحدت در استان تمام تلاش خود را خواهد کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه ریزش ها در مقابل رویش ها بسیار اندک و غیر قابل قیاس است، گفت: رویش های جوانان هسته ای و دانشمندان صنایع دفاعی ما را به قله های جهانی رسانده است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان برای امنیت پایدار و زدودن فقر و بیکاری در کنار مردم قرار دارد.

بسیج مردمی ضامن امنیت سیستان و بلوچستان است

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت نقش بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: گستردگی کار و فعالیت های بسیج در تمامی حوزه های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی قابل مشاهده و برکات خوبی داشته است.

وی بسیج را ضامن امنیت کشور جمهوری اسلامی خواند و افزود: زمانی که بسیج به دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت کسی به عمق تدبیر الهی امام (ره) نمی اندیشید.

سردار معروفی اضافه کرد: بسیج در دفاع مقدس و در جنگ نابرابر زمانیکه اردوگاه شرق و غرب علیه ایران اسلامی تلاش می کردند ورود پیدا کرد و سرنوشت جنگ با حضور بسیج به نتیجه واقعی رسید.

وی گفت: اکنون نیز بسیج حضور اثرگذاری را در لایه های مختلف جامعه گذاشته است که این به خوبی نشان دهنده نقش اثرگذار آن در اجتماع است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با معرفی سرهنگ پاسدار بدی روشن به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کنارک از تلاشهای سرهنگ عباس بهادر فرمانده سابق این سپاه تقدیر کرد.

کد خبر 2989897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha