۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰

در آستانه جام ملتهای آسیا؛

وضعیت نامشخص لباس‌های تیم ملی و درخواست کمیته فوتسال از فدراسیون

وضعیت نامشخص لباس‌های تیم ملی و درخواست کمیته فوتسال از فدراسیون

در حالی که فدراسیون فوتبال در آستانه عقد قرارداد با اسپانسر جدیدی است، کمیته فوتسال از اسپانسر سابق لباس‌هایی را تهیه کرده است و همین مسئله وضعیت مبهمی را در آستانه جام ملتهای فوتسال آسیا بوجود آورده.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جایزه بزرگ برزیل بود که سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال طبق اعلام خودش به دوبی رفت تا البسه تیم ملی فوتسال را برای مسابقات جام ملتهای آسیا را تهیه کند. این اتفاق در حالی افتاد که قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر لباس‌های تیم ملی مدت‌هاست که به اتمام رسیده و حالا این فدراسیون در آستانه عقد قرارداد دیگری با یک شرکت جدید است.

از سوی دیگر مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا حدود دو ماه دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی برای پوشیدن لباس‌های موردنظرش ابهاماتی دارد؛ بخصوص اینکه رئیس کمیته فوتسال در دوبی ۶ دست لباس برای تیم ملی سفارش داد که فقط دو دست آن در تورنمنت چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ابهامات البسه تیم ملی فوتسال و اینکه چرا کمیته فوتسال با وجود اتمام قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر سابق اقدام به خرید لباس‌های جدید کرده است، اظهار کرد: اول از همه باید بگویم که ما لباسی نخریدیم و سفارش لباس‌ها به این خاطر بود که از شرکت «آل اشپورت» طلب داشتیم. در واقع ما طلبمان را وصول کردیم نه اینکه بخواهیم قرارداد جدیدی ببندیم و یا پولی بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که «در صورتی که فدراسیون فوتبال با اسپانسر جدید قرارداد امضا کند آیا تیم ملی باز هم لباس اسپانسر سابق را به تن خواهد کرد یا خیر؟» گفت: هنوز چیزی مشخص نیست! باید ببینیم چه چیزی در قرارداد می‌آید. ما در دوبی ۶ دست لباس سفارش دادیم که دو دست آن در تورنمنت چین استفاده خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین خاطرنشان کرد: من از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کردم تا اجازه بدهند قرارداد البسه تیم‌های ملی فوتسال مستقل از فوتبال بسته شود! در اینصورت می‌دانیم که دقیقا چه کاری باید انجام بدهیم و کی دنبال لباس‌ها برویم.

کد خبر 2991228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha