۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰

پیام تسلیت آیت‌الله کعبی به مناسبت شهادت سه مدافع حرم

پیام تسلیت آیت‌الله کعبی به مناسبت شهادت سه مدافع حرم

اهواز - آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت سه مدافع حرم خوزستان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام آیت‌الله کعبی آمده است: سه مجاهد قهرمان غیور خوزستانی دیگر این بار در ایام زیارت اربعین از تیپ دوم دلاور مردان تکاور امام حسن مجتبی (ع) به خیل شهیدان مدافع اسلام و مسلمین و حرم حضرت زینب (س) پیوستند.

در این پیام عنوان شده است: شهید پاسدار مجتبی زکوی از شهرستان ولایتمدار باغملک، شهید طلبه بسیجی میلاد بدری از مدرسه سفیران هدایت شهرستان ولایتمدار امیدیه و شهید بسیجی بازنشسته آموزش‌وپرورش رضا ملائی از شهرستان ولایتمدار آغاجری در تاریخ خوزستان و ایران اسلامی به‌عنوان سه قهرمان مدافع حرم حضرت زینب (س) در زمره شجره طیبه صالحین شهید و شاهد و الگوی ماندگار شدند.

در پیام نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: قهرمانان شهید مدافع حرم، مردان حزب‌اللهی و ولایتمداران راستین پرچم‌دار نهضت حسینی در دوران ما هستند. این رادمردان رشید در خط اول میدان پرخطر مقاومت و مبارزه با آمریکا و صهیونیست و مزدوران تکفیری اموی شقی ایستادگی کردند و معامله جهادی را بر راحتی و عافیت‌طلبی ترجیح دادند.

در پیام آیت‌الله کعبی تأکید شده است: امروز سعادت و پیشرفت در گرو لبیک به اباعبدالله الحسین (ع) است و حسینی بودن به بسیجی شدن و تقویت فرهنگ جهاد و ایثار است وگرنه از کاروان حسینی و زینبی جا مانده و بازمانده‌ایم.

در پیام تصریح شده است: شهادت این سه شهید کربلایی را به رهبری عزیز عاشورائیان، ملت بزرگ ایران اسلامی، خوزستانی‌های غیور و انقلابی، رزمندگان، بسیجیان، همرزمان، خانواده و بستگان شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای کلیه مصیبت‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم و از خدای منان می‌خواهیم که روح، ریحان، جنات رضوان، رحمت، غفران الهی و حشر با اولیای اطهر محمد وال محمد را نصیب شهدایمان بگرداند.

کد خبر 2992487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha