۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۹

آذرنیا خبر داد:

جداسازی زنان معتاد بیمار و باردار در شفق/ بازتوانی ۶ ماهه

جداسازی زنان معتاد بیمار و باردار در شفق/ بازتوانی ۶ ماهه

دبیر شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: معتادان متجاهر زن که بیمار یا باردار هستند جداسازی شده و به مراکز خاص اعزام می شوند.

محمدرضا آذرنيا در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: پس از جمع آوري حدود ۳۰۰ زن معتاد متجاهر از سطح شهر اقدامات بهداشتي و معاينات آنها آغاز شده و در حال حاضر این افراد در کمپ شفق در حال نگهداری هستند.

وي افزود: مدت زمان نگهداری در کمپ شفق ۳۰ روز است و بعد این زنان به مراکز صیانت شهرداری تهران اعزام شده و ۶ ماه نگهداری می شوند. در این مدت حرفه آموزی و بازتوانی و جامعه پذیری روی مددجویان انجام شده و با تائید سلامت به جامعه باز می گردند.

آذرنيا با بيان اينكه زمان نگهداري زنان معتاد جمع آوري شده در مركز شفق يك ماه است گفت:‌پس از آن اين زنان به مراكز صيانت كه توسط شهرداري تهران ايجاد شده است فرستاده مي شوند كه مدت مداوا در اين محل نيز ۶ ماه است.

 دبیر شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تهران این طرح را با محوريت استاندار تهران و همكاري خوب شهرداري تهران،بهزيستي استان،پليس مبارزه با مواد مخدر،دانشگاه علوم پزشكي و پشتيباني ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد که امور اجرايي اين طرح با همكاري دستگاه ها است.

کد خبر 2993034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha