۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

جاده ترانزیت و آزادراه زنجان-قزوین بازگشایی شد

جاده ترانزیت و آزادراه زنجان-قزوین بازگشایی شد

زنجان - مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان از بازگشایی جاده ترانزیت و آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و گفت: رانندگان نکات ایمنی را رعایت کرده و برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مسعود خوشکام در گفت و گو با خبرنگار مهر با یادآوری بارش شدید برف و وقوع کولاک در استان زنجان افزود: محور تزانزیت و آزادراه زنجان-قزوین مسدود شده بود که با تلاش راهداران قبل از ظهر امروز سه شنبه بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور  امکانپذیر است.

وی همچنین ادامه داد: محور تهم -چورزق که از دو روز گذشته با توجه به وجود کولاک و مه شدید مسدود شده بود بازگشایی شده و تردد در این محور تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خوشکام با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر بر اثر بارش برف و کولاک راه ارتباطی بیش از ۵۵۰ روستا در نقاط مختلف استان زنجان مسدود شده بود، افزود: با تلاش راهداران تاکنون ۴۰۰ راه روستایی بازگشایی شده و تا فردا مابقی راه های ارتباطی که نزدیک به ۱۵۰ محور روستایی است بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: رانندگان نکات ایمنی را رعایت کرده و برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند. 

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان تأکید کرد: با توجه به احتمال وقوع پدیده مه رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات یک سفر زمستانی مجهز کنند.

خوشکام بابیان اینکه شهروندان زنجانی به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت راه‌ها باخبر شوند، یادآور شد: همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

در حال حاضر جاده ترانزیت زنجان-قزوین در محدوده استان قزوین مسدود و تنها تردد در آزادراه امکانپذیر است.

کد خبر 2994518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha