۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

۸۰۰ هزار فرهنگی رتبه بندی شدند/وضعیت فرهنگیانی که کسر کار دارند

۸۰۰ هزار فرهنگی رتبه بندی شدند/وضعیت فرهنگیانی که کسر کار دارند

سید محمد بطحایی با بیان اینکه ۸۰۰ هزار احکام رتبه بندی فرهنگیان صادر شده است، گفت: افرادی که کسر ساعت موظف بیش از ۴ ساعت دارند، متناسب با کسری ساعت رتبه بندی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره تعداد فرهنگیان رتبه بندی شده گفت: تقربیا تمام کسانی که واجد شرایط رتبه بندی بودند احکام رتبه برای آنها صادر شد.

سید محمد بطحایی افزود: افرادی که دارای کسر ساعت موظف بیشتر از ۴ ساعت هستند تاکنون حکمی برای آنان صادر نشده است تا بخشنامه تکمیلی را ابلاغ کنیم و آنها نیز متناسب با کسری ساعت موظف رتبه بندی شوند.

وی تصریح کرد: برای مثال، کسانی که ۱۲ ساعت کسری ساعت دارند بخشی از امتیاز و حق شغل را از دست می دهند و حکم رتبه بندی با توجه به شرایط دیگری که دارند صادر می شود.

بطحایی خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر ۸۰۰ هزار احکام رتبه بندی برای فرهنگیان صادر شده است.

وی درباره رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته نیز گفت: بازنشستگان شامل طرح رتبه بندی نمی شوند اما دولت به دنبال طرح هایی برای بازنشستگان است و بعد از تصویب بودجه سال ۹۵ امیداوریم از سوی دولت خبرهای خوشی در رابطه با بازنشستگان بشنویم.

کد خبر 2995288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد باسره ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
      0 0
      قرار بود که احکام رتبه بندی از تاریخ 1/1/1394 اجرایی بشود در حالی که این احکام از تاریخ اول مهر 94 صادر شده است وزارت چه جوابی دارد که به فرهنگیان بدهد
    • حياتعلي سليماني ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
      0 0
      اين چه رتبه بندي بود براي فرهنگيان به محضي كه بنده درتاريخ هفتم مهر كه بازنشست شدم بلافاصله مبلغ اضافه شده در رتبه بندي ام راحذف نمودند....
    • ز م ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
      0 0
      افراد بیچاره ای که 24 ساعت تدریس دارند ولی به دلیل مشکلات سیستمی از جمله بازنشدن کد ابلاغ مدرسه هنوز رتبه بندی نشده اند چه؟
    • علی حسینی ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
      0 0
      تبدیل وضعیت فرهنگیان پیمانی استخدام مهرماه89مدت سه ماه است به تعویق افتاده است