۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸

رئیس سازمان امداد و نجات:

امدادگران ۹ استان به کمک زائران پیاده حرم رضوی آمدند

امدادگران ۹ استان به کمک زائران پیاده حرم رضوی آمدند

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران پیاده حرم رضوی، گفت: به دلیل حجم بالای حضور زائران در روزهای پایانی ماه صفر، امسال ۹ استان کشور به کمک جمعیت هلال احمر خراسان رضوی آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ناصر چرخ‌ساز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی مشهد مقدس، افزود: از نزدیک بازدیدی از وضعیت خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) داشتیم که خوشبختانه خدمت‌رسانی به شکل بسیار مطلوبی توسط امدادگران استان خراسان رضوی به زائران ارائه می شود.

وی ادامه داد: این نوع خدمت‌رسانی که در ایام پایانی ماه صفر ارائه می شود؛ نشان‌دهنده توانمندی نیروهای امدادی خراسان رضوی است و این نیروها بدون هیچ چشم‌داشت مادی و به صورت داوطلبانه برای خدمت به زائران رضوی در حال خدمت هستند.

به گفته رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، به دلیل حجم بالای حضور زائران در روزهای پایانی ماه صفر، علاوه بر حضور جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طرح همسفران خورشید ۲، امسال ۹ استان دیگر از جمله مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان، تهران، قم، یزد و سیستان و بلوچستان با خدمات ویژه به کمک این استان آمده‌اند.

چرخ‌ساز خاطرنشان کرد: در حاشیه بازدید از پنج زوج جوان امدادگر که در طرح خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) حضور دارند، تقدیر شد و امیدواریم همواره شاهد حضور جوانان در امر خدمت‌رسانی به هموطنان باشیم.

کد خبر 2997389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha