۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۶

حواشی دیدار ذوب‌آهن و استقلال خوزستان؛

عصبانیت و فریادهای گل‌محمدی و رجب‌زاده/ گل قهرمانی استقلال

عصبانیت و فریادهای گل‌محمدی و رجب‌زاده/ گل قهرمانی استقلال

اصفهان – یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان امروز و در حاشیه بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان با عصبانیت و استرس بسیار مسابقه تیمش را دنبال می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، به شرح زیر است:

مهرداد قنبری، مدافع تیم ذوب‌آهن که در هفته‌های گذشته با مصدومیت از ناحیه پا مواجه بوده، به دلیل پارگی رباط صلیبی در ترکیب ذوب‌آهن به میدان رفت.

محمد نژادمهدی، دیگر مدافع ذوب‌آهن نیز که با شکستگی کف پا مواجه شده، همچنان در ترکیب تیمش غایب است و در دیدار روز جمعه نیز به میدان نمی‌رود. محمدرضا عباسی، بازیکن جوان ذوب‌آهن نیز در ترکیب تیمش غایب است و هنوز به ترکیب سبزپوشان اصفهانی اضافه نشده است.

همچنین کاوه رضایی، مهاجم ذوب‌آهن اصفهان نیز که در روزهای گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، امروز از روز نیمکت بازی تیمش را دنبال می‌کرد.

مجتبی حسینی، مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل محرومیت در دیدار امروز تیمش مقابل استقلال خوزستان بر روی نیمکت تیم اصفهانی قرار نگرفته بود و از روز سکوها بازی را تماشا می‌کرد.

مسعود حسن‌زاده، مهاجم ذوب‌آهن که در هفته‌های گذشته کمتر برای تیم اصفهانی به میدان می‌رفت و شایعه جدایی وی از ذوب‌آهن بارها شنیده شده، امروز از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش برای ذوب‌آهن بازی می‌کرد.

با توجه به اینکه این مسابقه در روزهای پایانی هفته برگزار می‌شد، نزدیک به ۲ هزار هوادار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

جمعی از هواداران استقلال خوزستان و نزدیک به ۱۰۰ نفر از اهواز برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

پیش از آغاز مسابقه مهدی رجب‌زاده، مهاجم ذوب‌آهن به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفته و با سرمربی این تیم خوش و بش کرد؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن نیز به سمت نیمکت عبدالله ویسی رفته و با وی خوش و بش کردند.

سعید فتاحی، ناظر این مسابقه پیش از آغاز مسابقه از پخش کلیپ‌های تیم ذوب‌آهن از طریق اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر اصفهان خودداری کرد؛ وی اعتقاد داشت که پخش این کلیپ‌ها، تمرکز تیم حریف را به هم می‌ریزد.

کیفیت پائین زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان با توجه به فصل سرما در این مسابقه نیز مشخص بود و جای جای زمین ورزشگاه نیز زرد شده بود.

یحیی گل‌محمدی که معمولاً در بازی‌های ذوب‌آهن با لباس‌های ورزشی در کنار زمین می‌ایستد، امروز با کت و شلوار رسمی در کنار زمین برای بازی تیمش حاضر شده بود.

احسان پهلوان، مهاجم جوان ذوب‌آهن در دقایق پایانی مسابقه ضربه زیبایی به سمت دروازه استقلال خوزستان وارد کرد اما با درخشش خسوس، دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان، این ضربه به بیرون از زمین رفت.

مسعود حسن‌زاده، مهاجم ذوب‌آهن که در دقیقه ۳۴ مسابقه در محوطه جریمه استقلال خوزستان روی زمین افتاده بود، به دلیل تمارض از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۳۵ مسابقه، مهدی رجب‌زاده، کاپیتان ذوب‌اهن اصفهان به شدت نسبت به صحنه خطای کولیبالی روی مسعود حسن‌زاده و کارت زردی که داور بازی به او داد، واکنش نشان داد و عصبانی بود.

مسعود حسن‌زاده، مهاجم ذوب‌آهن که در دقیقه ۴۰ مسابقه به دنبال گلزنی بود، با حرکتی زیبا با دروازه‌بان استقلال خوزستان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما قدر موقعیت خود را ندانست و این موقعیت ثمری برای تیمش نداشت. در این لحظه او با افسوس روی زمین افتاده بود و سرش را تکان می‌داد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن که در طول تمام دقایق نیمه نخست مسابقه در کنار زمین ایستاده بود، دقایق پایانی نیمه نخست بازی با استرس بازی را دنبال می‌کرد و خواستار آن بود که بازیکنانش گل برتری را وارد دروازه تیم حریف کنند.

هواداران ذوب‌آهن در دقایق پایانی نیمه نخست بازی به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند و خواستار آن بودند که ذوب‌آهن گل برتری را وارد دروازه تیم حریف کند.

ذوب‌آهن که در نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به رختکن رفته بود، در آغاز نیمه دوم تلاش کرد که گل برتری خود را به ثمر برساند و از این طریق، برنده مسابقه شود.

در نیمه دوم این مسابقه، هواداران ذوب‌آهن به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند و خواستار آن بودند که تیمشان در مسابقه گلزنی کنند.

عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان بعد از آنکه بازیکنان تیمش موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دادند، با عصبانیت نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌داد و بر سر بازیکنان تیمش فریاد می‌زد.

هواداران استقلال خوزستان از میانه‌های نیمه دوم مسابقه با سر دادن شعارهایی، قهرمانی پیش از موعد خود را جشن گرفتند! این در حالی بود که هنوز نزدیک به ۳۰ دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی بود.

در دقیقه ۷۰ مسابقه، مجتبی حسینی، دستیار یحیی گل‌محمدی که از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان بازی را تماشا می‌کرد، به کنار زمین آمده و در زمینه نکات فنی با سرمربی تیمش صحبت می‌کرد.

مهدی زهیوی، بازیکن استقلال خوزستان که در دقیقه ۷۷ مسابقه گل برتری تیمش را به تیم ذوب‌آهن اصفهان به ثمر رساند، بعد از گلزنی به ذوب‌آهن به شدت خوشحالی کرد و به سمت نیمکت تیم استقلال خوزستان رفت تا شادی‌اش را با سرمربی و نیمکت‌نشینان تیمش تقسیم کند.

کاوه رضایی، مهاجم ذوب‌آهن در دقیقه ۸۲ مسابقه وارد ترکیب سبزپوشان اصفهانی شد تا ذوب‌آهن با ترکیب هجومی‌تر، به دنبال جبران گل دریافتی خود بر آید.

یحیی گل‌محمدی در دقایق پایانی مسابقه و هنگام زمین خوردن‌های بازیکنان تیم استقلال خوزستان با عصبانیت و استرس بسیاری مسابقه را دنبال می‌کرد؛ او از طریق دستیارانش با مجتبی حسینی که بر روی سکوها نشسته بود، صحبت کرده و از او مشاوره می‌گرفت.

هواداران ذوب‌آهن در وقت‌های اضافه این مسابقه نسبت به قضاوت‌های داور مسابقه و عدم اعلام خطای بازیکنان استقلال خوزستان روی مسعود حسن‌زاده، معترض بودند.

در دقیقه ۹۰+۲ مسابقه، خسوس در موقعیت تک به تک با مسعود حسن‌زاده با یک واکنش استثنائی، مانع از دریافت گل تیمش در این مسابقه شد.

این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم استقلال خوزستان به پایان رسید. شاگردان عبدالله ویسی در استقلال خوزستان با این پیروزی، قهرمانی نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر را به دست آوردند.

کد خبر 3003157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha