۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۳

مدافع لبنانی تیم ذوب‌آهن اصفهان:

نتیجه را باید جبران کنیم/ صحبت درباره قهرمان لیگ زود است

نتیجه را باید جبران کنیم/ صحبت درباره قهرمان لیگ زود است

اصفهان - مدافع لبنانی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان برای پیروزی قدم به مسابقه گذاشت اما شکست خورد و باید این نتیجه را در ادامه جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ولید اسماعیل عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازی بدی نبود و ما به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه و رسیدن به سه امتیاز مسابقه بودیم تا به صدر جدول برگردیم. به هر حال در فوتبال لازم نیست که در هر بازی خوب بازی کنیم تا به پیروزی برسیم بلکه مهم پیروزی در مسابقه است.

وی پیرامون از دست رفتن موقعیت‌های تیمش در نیمه نخست مسابقه افزود: در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و این موضوع در فوتبال طبیعی است؛ دفاع و دروازه‌بان تیم حریف در این مسابقه خوب بازی کرد و مانع از گلزنی تیم ما شد.

مدافع لبنانی ذوب‌آهن بیان داشت: با این حال، به نظر من داور پنالتی‌ها را به سود ذوب‌آهن اعلام نکرد، البته از این موضوع مطمئن نیستم و شاید او به صحنه‌ها نزدیک بوده و با تسلط این نظر را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال اگرچه ما باختیم اما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و باید این شکست را در بازی‌های آینده خود جبران کنیم.

اسماعیل درباره اینکه در پایان فصل چه تیمی قهرمان می‌شود، اضافه کرد: خیلی زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم و باید ۱۵ بازی صورت گیرد تا متوجه شویم که چه تیمی قهرمان می‌شود.

کد خبر 3003200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha