۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۲

با برپایی نمایشگاه؛

هنرمندان مشهدی همدم دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی شدند

هنرمندان مشهدی همدم دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی شدند

مشهد- جمعی از هنرمندان و نقاشان مشهدی ا برپایی نمایشگاه همدم دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی فتح المبین مشهد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از نقاشان مشهدی با عنوان گروه هنری «چهار» که در طی ماه های گذاشته در اقدامی خیرخوانه آموزش نقاشی را به دختران معلول ذهنی موسسه همدم آغاز کردند با برپایی نمایشگاه نقاشی در این موسسه و با هدف کمک به این دختران پیشقدم شد.

مسئول روابط عمومی موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی فتح المبین در این رابطه به مهر گفت: در نمایشگاهی که متشکل از آثار دختران معلول در محل نگارخانه این موسسه برپا شده است تعداد ۷۴ تابلو نقاشی به نمایش گذاشته شده است.

وجیهه دهقان بیان کرد: در نمایشگاه نقاشی یاوران هنرمند همدم که به مدت ۴ روز و تا ۲۹ آذر ماه سال جاری در محل این موسسه برپا است شهروندان علاقمند می توانند با حضور در این موسسه ضمن بازدید از این نمایشگاه نسبت به خریداری تابلوهای مورد علاقه خود به نفع دختران معلول اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمامی عواید حاصل شده از محل فروش تابلو های نقاشی به نفع دختران معلول این موسسه هزینه خواهد شد بیان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ساعت ۹ لغایت ۱۲ و ۱۷ لغایت ۲۰ در محل موسسه فتح المبین همدم واقع در خیام شمالی خیابان عبدالمطلب ۵۸ دایر است.

کد خبر 3003204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha