۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۲

قاسم حدادی‌فر:

استقلال خوزستان مدعی قهرمانی است/ غافلگیر شدیم

استقلال خوزستان مدعی قهرمانی است/ غافلگیر شدیم

اصفهان - هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: به نظر من تیم فوتبال استقلال خوزستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود و امروز تیم ما را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حدادی‌فر عصر جمعه پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و ما روی غافلگیری بازی را از دست دادیم اما به نظر من استقلال خوزستان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود و تیم شایسته و خوبی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه به این تیم تبریک می‌گویم و بی‌دلیل نیست که استقلال خوزستان در اینجای جدول قرار گرفته، ادامه داد: امروز تیم ما نسبتاً بد نبود اما نتوانست در امر گلزنی موفق باشد و روی یک غافلگیری نیز گل دریافت کرده و سه امتیاز حساس را از دست داد. امیدوار هستم که در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه چگونه تیمی با هزینه اندک، در مسابقات به موفقیت دست پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: از شرایط استقلال خوزستان خبری ندارم اما این تیم، تیمی خوب، جوان و با ساختار دفاعی خوبی به شمار می‌رفت که در دفاع بسیار خوب عمل کرد و در ضد حملات نیز درخشش ویژه‌ای داشت.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من بدون شک این تیم یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود اما در سوی دیگر، ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم که در بازی‌های بعدی جبران کرده و خود را به صدر جدول برسانیم.

حدادی‌فر پیرامون داوری این مسابقه اضافه کرد: ما امروز داوری خوبی شاهد بودیم اما در یکی دو صحنه در محوطه ۱۸ قدم بحث داشت اما او در کل داوری خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

کد خبر 3003211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha