۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۵

هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال

آینده‌سازان به دنبال تداوم راه پیروزی در لیگ برتر

آینده‌سازان به دنبال تداوم راه پیروزی در لیگ برتر

اصفهان – تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تلاش می‌کند که با پیروزی مقابل ثامن مشهد، شرایط خود را بهبود بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر روز دوشنبه و از ساعت ۱۶ تلاش می‌کند که با پیروزی مقابل ثامن مشهد، شرایط خود را بهبود بخشد.

نماینده اصفهان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در هفته‌های اخیر شرایط چندان مناسبی نداشت اما با آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر، وضعیت خود را بهبود بخشید.

این تیم اصفهانی در هفته گذشته و با وجود کسب پیروزی قبلی مقابل شهرداری تبریز، متحمل شکست شد اما هم‌اکنون در جایگاه نهم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

آینده‌سازان فردا در شرایطی از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند که به خوبی می‌داند با توجه به شرایط خود در جدول رده‌بندی، راهی به جز پیروزی در این مسابقه ندارد و باید در ادامه وضعیت خود را بهبود بخشد.

شاگردان امید دادفرنیا اما روز دوشنبه مقابل تیمی بازی می‌کنند که دو پله در جدول رده‌بندی بالاتر از آنها قرار گرفت و شرایط به نسبت بهتری دارد.

با این حال، ثامن مشهد که در بازی گذشته خود مغلوب شده، تلاش می‌کند که مقابل آینده‌سازان قعرنشین، امتیاز کسب کرده و پیروزی را به دست آورد.

باید دید در نهایت مصاف دو تیم آینده‌سازان میهن و ثامن مشهد با پیروزی کدام یک از این دو تیم به پایان می‌رسد.

کد خبر 3005107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha