۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲

مهاجم تیم ذوب‌آهن در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن به دنبال امتیازات باقیمانده است/ قهرمانی می‌خواهیم

ذوب‌آهن به دنبال امتیازات باقیمانده است/ قهرمانی می‌خواهیم

اصفهان – مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ذوب‌آهن در هفته‌های آینده به دنبال کسب امتیازات باقیمانده است و باید هرطور شده این امتیازات را ازآن خود کنیم.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و اهمیت توجه به بازی‌های پیش‌رو اظهار داشت: به هر حال، اگرچه در دیدار گذشته خود متحمل شکست شدیم اما باید هرطور شده، این شکست را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی افزود: به نظر من با یک شکست چیزی از ارزش‌های ذوب‌آهن کم نشده و ما همچنان در کورس قهرمانی هستیم، بنابراین باید با کسب امتیازات باقیمانده، به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

مهاجم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در دیدار هفته آینده مقابل ملوان بندر انزلی به دنبال پیروزی هستیم، افزود: اگر ما در بازی‌های خانگی به پیروزی برسیم می‌توانیم علاوه بر جبران شکست مقابل استقلال خوزستان، همچنان به صدر نزدیک‌تر شویم.

وی درباره شرایط تیم خود برای مسابقات آینده تصریح کرد: در حال حاضر ما در بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی حاضر هستیم و باید کاری کنیم که جایگاه خود را تا پایان فصل بالاتر ببریم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما این است که خود را حفظ کرده، امتیازات را کسب کنیم و بتوانیم در نهایت قهرمانی را به دست آوریم تا ذوب‌آهن به حق خود دست پیدا کند.

کد خبر 3005689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha