۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۵۵

با حضور استاندار؛

نشست هم‌اندیشی مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی قم برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی قم برگزار شد

قم - نشست هم اندیشی استاندار قم با مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی در استانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست صمیمی و هم اندیشی استاندار قم با مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی شامگاه دوشنبه در استانداری قم برگزار شد.

در این نشست ابتدا نمایندگانی از احزاب مشکلات و مسایل خود را مطرح کردند که در این میان نقش دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا پررنگ بود.

ایجاد جلسات مکرر میان احزاب و تشکل‌ها، همدلی و همفکری میان آن‌ها، ایجاد فضای اعتماد و برگزاری انتخاباتی سالم از جمله نظرات و خواسته‌های نمایندگان تشکل‌های سیاسی در قم بود.

نحوه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات جاری، از جمله مسائلی بود که گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب به آن اعتراض داشته و خواستار تجدید نظر در انتخاب برخی افراد این هیئت شدند.

اعتدال را رعایت کرده‌ایم

فرماندار قم در این نشست اظهار داشت: صیانت از آرا و نظرات مردم وظیفه ما است و در انتخاب هیئت اجرایی انتخابات، اعتدال را رعایت کرده‌ایم.

رضا سیار با بیان اینکه تمام تلاشمان این است تا به هیچ حزب و گروهی توهین نشود، گفت: بیش از 6 هزار نفر از عوامل و نیروها از آحاد مردم پای صندوق‌های رأی، انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی افزود: در استان قم 22 حزب و تشکل سیاسی دارای مجوز فعال و 9 تشکل نیز در حال اخذ مجوز هستند.

فرماندار قم تصریح کرد: گروه‌هایی نیز با عنوان حزب فعالیت می‌کنند که هیچ گونه مجوزی ندارند لذا تقاضا داریم اقدامات لازم برای گرفتن مجوز را انجام دهند.

کد خبر 3006204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha