۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹

سردار غیب پرور:

« ۹ دی» روز بیداری ملت ایران و مایوس شدن دشمنان انقلاب است

« ۹ دی» روز بیداری ملت ایران و مایوس شدن دشمنان انقلاب است

شیراز – فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: « ۹ دی» روز بیداری ملت ایران و مایوس شدن دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرو در آیین بزرگداشت شهدای «شقایق های ایل» که به یاد سردار شهید «علی‌یار هاشمی‌خواه» و «۴۸ شهید طایفه فارسیمدان» در شهر بالاده کازرون برگزار شد با تبریک سالروز ایام فرارسیدن امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت هزار و ۲۰۰ تَن از شهدای عشایر استان فارس به ویژه ۴۸ شهید طایفه فارسیمدان، گفت: شیر پاک مادران و رزق حلال پدران شهدا بود که این جوانان را پروش داد و ما را برای همیشه وامدار شهدا کرد.

وی با گرامی داشت سالگرد عملیات کربلای ۴ تصریح کرد: عملیات کربلای ۴ یک عملیات بزرگ و غرورآفرینی برای ما بود که به عملیات مقدمه پیروزی در عملیات کربلای ۵ شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: سرزمین شلمچه که عملیات کربلای ۵ در آن اجرا شد قطعه ای از بهشت است و قدمگاه حضرت مهدی (عج) و محل حضور حضرت زهرا (س) می باشد چون که بهترین بندگان صالح خدا در این منطقه به شهادت رسیدند و به وصال مبارک خود دست یافتند.

سردار غیب پرور، نهم دی ماه را روز شکوه، افتخار و بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب خواند و بیان داشت: روز نهم دی ماه تجلی بصیرت ملت است که در تاریخ انقلاب برای همیشه به ثبت رسید.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه در ادامه به تشریح حوادث سال ۸۸ پرداخت و اظهار داشت: در سال ۸۸ دشمن به نام تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، انقلاب را به مسلخ و قُربانگاه بردند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از افرادی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند جزو فریب خوردگان هستند و ما آن ها را دشمن قلمداد نمی کنیم، یادآور شد: برخی از افراد در فتنه ۸۸ ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه فتنه گران در سال ۸۸ در پی سرنگونی انقلاب بودند، گفت: دنیای استکبار تحمل شنیدن نام خدا، پیغمبر، ائمه و امام را ندارد از این رو بر اساس اسناد و مدارک موجود، استکبار بزرگ ترین جنگ را بر علیه یک کشور رقم زدند.

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس فتنه ۸۸ را جنگ احزاب مدرن خواند و بیان داشت: در این فتنه همه دشمنان انقلاب از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی از کشورهای منطقه تا سلطنت طلب، بهایی، منافقین و مهره های خود فروخته داخلی دست به دست هم گذاشتند و بدطوری بر علیه انقلاب تاختند تا بساط انقلاب را جمع کنند.

وی با اشاره به خطبه تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ۲۹ خرداد سال ۸۸، اظهار داشت: ما هیچ گاه این خطبه را که حضرت آقا هم عده ای را نصیحت کردند و هم درخواست داشتند به امام زمان (عج) که همه ما را پای گیرنده های تلویزیونی به گریه واداشت را فراموش نمی کنیم.

سردار غیب پرور اضافه کرد: تفاوت این نصیحت با نصیحت اباعبدالله (ع) در این است که افراد قلیلی به نصیحت امام حسین (ع) لبیک گفتند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه، گفت: بعد از این خطبه تاریخی عده ای به دامان انقلاب بازگشتند اما برخی از افراد لجباز تا ۸ ماه در شهرهای بزرگ ما، حاشیه و آشوب به پا کردند.

وی مطرح کنندگان شعار «نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران» را دروغ گو ترین افراد مملت دانست و بیان داشت: این افراد اگر زره ای به ایران علاقه مند بودند نباید سخنی می گفتند که دشمنان کشور را خوشحال می کرد.

سردار غیب پرور، گفت: در فتنه ۸۸ آنچه دشمنان ما در ذهن پلیدشان وجود داشت رسماً به زبان آورده و می گفتند انقلاب باید دست از راه و آرمان هایش بکشد.

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دشمن در فتنه سال ۸۸ از افراد مطرح و معروف که ما از آنان به عنوان سران فتنه یاد می کنیم استفاده کرد یادآور شد: من سال گذشته در یادواره ۱۱۰۰ شهید شهرستان کازرون که به مناسبت ۴ دی ماه و روز کازرون در این شهر برگزار شد از سران فتنه به عنوان «نجسان سیاسی» یاد کرده بودم که در رسانه های بیگانه انعکاس وسیعی داشت و انتقاداتی را به این تعبیر روا داشته بودند.

وی اضافه کرد: من امروز هم از سخنم کوتاه نمی آیم و معتقدم سران فتنه نجس سیاسی اند و با آب زمزم هم پاک نمی شوند مگر اینکه بیایند و در ساحت ملت شریف ایران و رهبری انقلاب توبه کنند که تا به امروز این کار را نکرده اند.

سردار غیب پرور اضافه کرد: ما چطور می توانیم سران فتنه را نجس سیاسی نخوانیم در حالی که آن ها جزو السابقون انقلاب بودند، با امام نشست و برخواست داشتند، مشقت های انقلاب را دیده بودند و بهتر از همه با شرایط رزمندگان که به شهادت می رسیدند آکاه بودند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه، دنیاطلبی، عشق به دنیا، ثروت و قدرت را عامل به زمین خوردن افراد دانست و گفت: همه دیدید کسانی که در انقلاب ریشه و سابقه داشتند به چه روزگاری نائل آمدند.

وی با اشاره به حمایت های کشورهای استکباری از سران فتنه، گفت: در جریان فتنه ۸۸، اوباما رسماً اسم میرحسین موسوی را به زبان می آورد و از او حمایت می کند این در حالی است که امام خمینی (ره) فرمود بودند هر وقت دیدید دشمن از شما تعریف می کند به خودتان شک کنید.

سردار غیب پرور خطاب به سران فتنه، گفت: چرا وقتی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی از شما تعریف کرد به خودتان شک نکردید؟ چرا وقتی رهبر انقلاب شما را نصیحت کردند به نصیحت ایشان گوش فرا ندادید.

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: سعی کنیم در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب کنیم که پای اسلام بایستند و اهل زد و بند نباشند و معیار رأی آوری ما مسائل قومی و طایفه ای نباشد و توجه داشته باشیم که در آخرت از ما در این خصوص سوال خواهد شد بنابراین باید برای انتخاب افراد حجت شرعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عشایر همواره در خط مقدم مبارزه بوده اند، گفت: تقدیم حدود ۵۰ شهید و حضور ۷۲۰ رزمنده در طایفه فارسیمدان برای ما یک سرمایه است.

سردار غیب پرور تصریح کرد: با حضور عشایر در صحنه دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و تا زمانی که عشایر در میدان حضور دارند جای هیچ نگرانی نیست.

کد خبر 3009015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha