۴ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۰۸

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد:

مطالبات چایکاران و صیادان گیلان ظرف ۴۵ روز آینده پرداخت می شود

مطالبات چایکاران و صیادان گیلان ظرف ۴۵ روز آینده پرداخت می شود

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به جذب اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای گیلان از پرداخت مطالبات چایکاران و صیادان گیلانی ظرف ۴۵ روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر جمعه برگزار شد، با اشاره به دیدار ماه گذشته مجمع نمایندگان گیلان با معاون اول رئیس جمهور و جذب ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از این طریق اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، پرداخت مطالبات چایکاران، پرداخت بدهی‌ پره‌های صیادی، راه‌آهن و آزاد راه رشت – قزوین از مهمترین مواردی هستند که اعتبار دریافت کرده اند.

وی با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات ملی توسط نمایندگان استان از پرداخت مطالبات صیادان، چایکاران و بودجه جهاد کشاورزی طی ۴۵ روز آینده خبرداد و گفت: اعتبارات مربوط به تصفیه خانه سنگر و آزاد راه قزوین – رشت نیز طی مدت یاد شده تخصیص می یابد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به افتتاح راه آهن قزوین- رشت در سال ۹۵، از افتتاح یک باند از ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین – رشت همزمان با تعطیلات نورورز خبر داد.

جعفر زاده همچنین بر لزوم راه اندازی سایت نفتی رودسر تاکید و تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای ایجاد اشتغال برای جوانان گیلانی استفاده کرد.

وی در ادامه نهم دی ماه را روز وفاق و همدلی مردم با ولایت و شهدا خواند و گفت: مردم با بصیرت و ولایتمدار گیلان با حضور یک روز زودتر خود در هشتم دی ماه نشان دادند که حافظ آرمان های انقلاب، نظام و شهدا هستند.

جعفر زاده بر حضور حداکثری مردم در تجمع باشکوه هشتم و نهم دی در سراسر گیلان تاکید کرد.

امروز و در آخرین روز از ثبت نام کاندیداها، جعفر زاده ایمن آبادی با حضور در فرمانداری رشت برای انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

کد خبر 3009243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha