نشر پنگوئن روانه بازار می‌کند؛

انتشارزندگی خصوصی یک جراح مغز همزمان با نامزدی در انتخابات آمریکا

انتشارزندگی خصوصی یک جراح مغز همزمان با نامزدی در انتخابات آمریکا

کتاب «پزشک در خانه؛ زندگی من و بن کارسون» به قلم کندی کارسون همزمان با اعلام کاندیداتوری دکتر کارسون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ امریکا منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی بارنر و نوبلز، این کتاب که به قلم کندی کارسون به رشته تحریر در آمده سراسر تجربه زیسته نویسنده با جراح مغز و اعصابی است که برای نجات جان انسان‌های مختلفی درست به چاقو شده است. کتاب «پزشک در خانه؛ زندگی من و بن کارسون» در حقیقت از  زبان همسر بن کارسون یک جراح مغز و اعصاب به رشته تحریر در آمده است و در آستانه اعلام کاندیداتوری دکتر بن کارسون برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

کندی کارسون در این کتاب ماجرای عاشقانه یک زوج فقیر را به تصویر در آورده که سراسر ماجراجویی و کشمکش است زندگی که با فقر و تراژدی آغاز می‌شود و در نهایت با ثروت و شادی مستدام ادامه دارد.

کندی در این کتاب می‌نویسد: همه بن را به عنوان یک جراح ماهر می شناسند که در طول سابقه حرفه‌ای جراحی‌های دشواری را با موفیت پشت سر گذاشته اما این همه سرگذشت بن نیست او ماجراهایی زیادی را در زندگی خصوصی اش پشت سر گذاشته که بی شک برای هر مخاطبی جالب و هیجان انگیز است.

او معتقد است که اگر بن این روزها به راحتی فرآیند یک درمان را پشت سر می گذارد همه و همه به  سابقه سی ساله ای که پشت سر آنها باقی مانده باز می گردد. او تلاش کرده با موشکافی داستان زندگی خود و همسرش را برای گذراندن سختی هایی که پیش روی شان وجود داشت صحبت کند. او از تلاش شبانه روزی بن وقتی قرار بود در دانشگاه ییل بورسیه شود صحبت می کند. ماجرای تلاش ۲۴ ساعته بن برای جداکردن دوقلوهای بهم چسبیده از سر را برای مخاطبان نقل می کند و در نهایت از زندگی چند وجهی او و علاقه شدیدش به موسیقی صحبت می‌کند. اعتقادات مذهبی بن و پایبندی‌اش به آیین‌های مذهبی را شرح می‌دهد.

بنجامین سالومون کارسون که به بن کارسون معروف است یکی از معروف ترین جراحان مغز و اعصاب آمریکایی است که در سال ۲۰۰۸ مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا را که یی از مهم ترین جوایز غیرنظامی در ایالات متحده آمریکا محسوب می شود از جورج دبیلو بوش دریافت کرده است.

بن کارسون این روزها یکی از چهره ای محبوب در رسانه های محافظه کار آمریکاست که تصمیم دارد شانس ش را برای ریاست جمهوری آینده آمریکا امتحان کند.

کتاب «پزشک در خانه؛ زندگی من و بن کارسون» به قلم کندی کارسون با همکاری نشر پنگوئن و در ۲۲۴ صفحه روزهای پایانی ژانویه ۲۰۱۶ منتشر و روان بازار کتاب می شود.

کد خبر 3009279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha