۵ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۳۹

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم/۱۲۴

ضیافت قرآنی در کرمانشاه به پایان رسید/اسامی برگزیدگان

ضیافت قرآنی در کرمانشاه به پایان رسید/اسامی برگزیدگان

کرمانشاه- سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن عصر شنبه با حضور جامعه قرآنی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش برادران:

رشته اذان:

مهدی خطیب‌فر از استان البرز، محمدحسن توفیق‌زاده از استان فارس، محمد کاظمی از استان تهران، محمد متولی‌طاهر از استان مازندران و حمیدرضا شکری از استان همدان به ترتیب عناوین اول تا پنجم رشته اذان را کسب کردند.

رشته معارف:

حسن فرخی مقدم از ایلام نفر اول شد، سید مهدی هاشمی از اصفهان دوم، عیسی محمودی از خوزستان سوم، سید مجتبی جلیلی زاده از خراسان رضوی چهارم و فرزان رکنی از کرمان پنجم شد.

رشته حفظ ۱۰ جزء:

محمد شریفی از مرکزی، روح‌الله ناظمی از اصفهان، مسعود صیاف زاده از تهران به عنوان ممتاز و شهاب الدین خوجملی از گلستان و میثم یوسفی از قم به عنوان حافظ شایسته تقدیر معرفی شدند.

هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان را به عنوان حافظ عالی در رشته حفظ ۱۰ جزء انتخاب نکردند .

رشته حفظ ۲۰ جزء:

عباس چنینی از اصفهان، محمد باباخان از تهران، محمد‌رضا رضایی از گلستان، محمد انگشتبه از بوشهر به عنوان حافظ ممتاز و علی شیخ جامی از خراسان رضوی به عنوان حافظ عالی در رشته ۲۰ جزء معرفی شدند.

رشته ترتیل:

سیدرضا حسینی از زنجان حائز رتبه ممتاز و محمدجواد جاوری از تهران و عبدالامام حمادی از خوزستان موفق به کسب رتبه عالی شدند و جواد رشیدتولایی از خراسان رضوی و محمدحسن حسن‌زاده از یزد به عنوان قاری شایسته تقدیر در رشته ترتیل معرفی شدند.

رشته قرائت:

حامد ولیزاده از آذربایجان غربی حائز رتبه ممتاز شد و مهدی ساعد از همدان، سیدمصطفی حسینی از قزوین، مهدی غلام‌نژاد از تهران و مجتبی محمد‌بیگی از تهران، محمدحسن موحدی از تهران و هادی موحد از تهران حائز رتبه عالی شدند.

رشته حفظ کل:

رضا نژادتبریزی از اصفهان، رضا گلشاهی از خراسان رضوی، مصطفی اصفهانیان از اصفهان، مجتبی فردفانی از خراسان رضوی و موسی معتمدی از اصفهان حائز رتبه ممتاز شدند و عبدالله میاحی از کرمانشاه، سعید علی‌اکبری از قزوین، مجتبی علی رضالو از تهران و محمدرسول تکبیری از تهران به رتبه عالی دست یافتند.

برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران:

رشته معارف :

سپیده مختاری از تهران نفر اول شد همچنین زهرا محمدی از اصفهان، هدی فتحی از مازندران نیز رتبه های دوم و سوم را کسب کردند. رتبه های چهارم و پنجم نیز به معصومه سپهری از زنجان و شکوفه ناصری از کرمانشاه رسید.

رشته حفظ ۱۰ جزء:

آرزو اسلامی از تهران به عنوان ممتاز، زینب رجب نژاد از قم، منیره حسن زاده از خراسان رضوی و سمیه شوشتری از مازندران به عنوان عالی و همچنین فرزانه خیام نکویی از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شدند.

رشته حفظ ۲۰ جزء:

راضیه رحیمی از اصفهان، سعیده احمدی از قم، فرزانه صادقی از گیلان و سکینه سفری از قزوین به عنوان حافظ ممتاز، مریم جاسمی از خوزستان، فاطمه زرین از آذربایجان غربی، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، فائزه قضاوی از اصفهان و حمیده حسینی از فارس به عنوان نفرات سطح عالی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

رشته ترتیل:

فرشته مرادی از کرمانشاه و آذرمان صادقی از گیلان به سطح ممتاز و سنا منبوهی از خوزستان به سطح عالی و مرضیه فیروز زاده از فارس و معصومه صحرایی از اصفهان به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

رشته قرائت :

پرنیان عصابخش از استان تهران به عنوان قاری ممتاز در گروه خواهران معرفی شد و سمانه کوچکی از استان تهران نیز حائز سطح عالی بخش قرائت شد همچنین نصیبه کرمی پارسا از استان قم، زهرا سهرابی از استان کرمانشاه و مریم سمایی از استان البرز به عنوان قاریان شایسته تقدیر معرفی شدند.

رشته حفظ کل :

در این رشته سما بابایی از تهران حائز رتبه ممتاز شد و زهرا قربانی از اصفهان،  مریم تقی زاده از تهران، فاطمه ابراهیمی از فارس، فاطمه زرین قلم از تهران به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

دریافت‌کنندگان جایزه استاد علامی معرفی شدند

۲ شرکت‌کننده در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن از میان آقایان و بانوان، موفق به دریافت جایزه استاد علامی شدند.

همچنین سعید علی اکبری در رشته حفظ کل از قزوین و عادله شیخی در رشته قرائت از مرکزی موفق به دریافت این جایزه شدند.

جایزه استاد فقید علامی به عنوان استاد اخلاق به اخلاق قرآنی با نظر داوران به متسابق دارای اخلاق قرآنی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 3010221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha