۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خبر داد:

معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی سمن‌های همدان به صندوق کارآفرینی امید

معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی سمن‌های همدان به صندوق کارآفرینی امید

همدان - معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی سمن‌های همدان به صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر صبح یکشنبه در نشست هم‌اندیشی سمن‌های جوانان گفت: با توجه به جوان بودن اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، هر طرح اشتغال‌زایی که قابلیت اجرا و ایجاد اشتغال داشته باشد برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید استان همدان معرفی می‌شود.

ربانی مهر گفت: تعدادی از سمن‌های جوانان در حوزه کارآفـرینی فعالیت می‌کنند و طرح‌هایی در زمینه اشتغال‌زایی دارند که این طرح‌ها با حمایت صندوق کارآفرینی امید به نتیجه می‌رسد و باعث ایجاد اشتغال می‌شود.

ربانی مهر گفت: صندوق کارآفرینی امید استان همدان درزمینهٔ اشتغال جوانان فعالیت می‌کند و مدیر این صندوق برای همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد اعلام آمادگی کرده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان در حال حاضر از استانهای فعال کشور در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد است و باید از این ظرفیت برای توسعه فرهنگی و اجتماعی استان همدان استفاده شود.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای ارائه مجوز به نوجوانان و جوانان علاقمند فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و حوزه کارآفرینی اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 3010509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha