۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵

نماینده مردم سمنان:

فتنه ۸۸ فراموش نشدنی است/ انتقاد از سکوت کمیته نظارت بر برجام

فتنه ۸۸ فراموش نشدنی است/ انتقاد از سکوت کمیته نظارت بر برجام

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ را نه می بخشیم و نه فراموش می‌کنیم، گفت: بر تاکید شورای نگهبان بر خطوط قرمز حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه، گفت: شمع به دستان سفارت فرانسه در قبال این جنایت سکوت کردند.

وی ادامه داد: با کشته شدن سمیر قنطار، اسرائیل درب‌های جهنم را به روی خود باز کرده است.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز در جامعه خطرناک‌تر از ویروس نوع A، ویروس توهین به منتقدان است؛ این ادبیات در حالی توسط مسئولان مطرح می‌شود که پیش از این مقام معظم رهبری فرموده بودند «من مردم عزیز را به بی‌تفاوتی تشویق نمی‌کنم، اصرار می‌کنم برخوردها تحقیرآمیز نباشد؛ دلواپس بودن و دغدغه داشتن، جرم نیست».

خسروی تاکید کرد: باید ادبیات جهنمی و بیسوادی را کنار گذاشته و به فکر معیشت و رفاه مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، اظهار داشت:امضای طرح جدید و نقض برجام نمونه‌ای ازعلت بی‌اعتماد بودن ملت ایران نسبت به آمریکا است.

خسروی خاطرنشان کرد: کثیر‌الشک‌ها، قبله‌شان معلوم است؛ آنان که به وعده‌های دشمن دل‌ خوش کرده‌اند، در صحت و سقم قبله‌شان تجدیدنظر نمایند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت کمیته نظارت بر برجام، گفت: آیا یکی بودن ناظران و مجریان برجام، کار صوابی است؟

وی اظهار داشت: به دولتمردان عرض می‌کنم حال که تحریم‌ها برطرف شده، دبه درآوردن را کنار بگذارید؛ با این جمله که «فکر نمی‌کردیم نفت کمتر از ۶۰ دلار بشود»، از خود سلب مسئولیت نکنید.

خسروی با بیان اینکه وزارت کشور در میدان جهاد است، گفت: برای جهاد و دفاع از جمهوری اسلامی، در جای دیگری ثبت‌نام می‌کنند؛ پایگاه‌های بسیج که در فتنه ۸۸ آن را آتش زدند، محل ثبت‌نام برای جهاد دفاع از جمهوری اسلامی است.

وی با انتقاد از سینه چاک دادن جماعتی برای رفع حصر قاتلان بسیجیان، گفت: این افراد در سایه امنیتی که شهدا در کشور تامین کرده‌اند، ثبت‌نام کرده‌ و کاندید می‌شوند و برای ولایت فقیه نقشه کشیده و خیال شورایی شدن ولایت فقیه را در سر می‌پرورانند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ را نه می بخشیم و نه فراموش می‌کنیم، گفت: بر تاکید شورای نگهبان بر خطوط قرمز حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا در تصمیمات اخیرش نشان داد که وعده‌های نسیه‌اش هم نقد شده است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی در ایران دوگانه‌سوز هستند و اعلام دارند توافق برجام مانند مهریه است؛ نه کسی داده و نه کسی گرفته است، امیدوارم که سه‌گانه‌سوز نشوند.

خسروی در بخش دیگری از نطق میان دستور خود در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: هیچ ملتی به آزادی و رفاه نمی‌رسد؛ مگر با تکیه بر استقلال. اگر نظام جهانی قرار بود به ملت‌ها آزادی و رفاه هدیه بدهد که خودش فربه نمی‌شد، این فربه شدن نتیجه ضعیف شدن بقیه است.

وی تصریح کرد: مشکل عمده مملکت ما نداشتن آمایش و دولت الکترونیک است.

کد خبر 3011478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha