۹ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳

امام‌جمعه ابرکوه:

رهبر انقلاب مانع از ایجاد یک بدعت خطرناک شدند

رهبر انقلاب مانع از ایجاد یک بدعت خطرناک شدند

یزد- امام‌جمعه ابرکوه گفت: رهبر انقلاب در سال ۸۸ مانع از بنیان‌گذاری یک بدعت خطرناک در کشور شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی بعد از ظهر امروز در جمع مردم ابرکوه در مسجد محمد رسول‌الله به مناسبت سالروز ۹ دی‌ماه اظهار داشت: این روز سالروز خلق حماسه‌ای در پاسخ به فتنه‌انگیزی‌ها و آشوبگری‌هایی است که در سال ۸۸ خواب‌های آشفته‌ای علیه انقلاب دیده بودند.

وی افزود: شاید بتوان گفت که اتفاقات سال ۸۸ یکی از مقدرات الهی بود زیرا گاهی اوقات باید زمینه‌هایی فراهم شود تا ملت تلنگری بخورد، هشداری را درک کند و دست فتنه را بخواند و نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن احساس خطر کند.

حسینی با اشاره به روند انتخابات ۸۸ و بابیان این‌که در هر انتخابات کسانی که رأی نمی‌آورند حق‌دارند اعتراض خود را به‌صورت قانونی پیگیری کنند گفت: ولی در این انتخابات کسانی که رأی نیاوردند به انقلاب و نظام، اتهام تقلب وارد کردند و بعدازاین که تعدادی از صندوق‌ها هم بازشماری شد و درنتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد خواستار بدعتی خطرناک یعنی ابطال انتخابات شدند که رهبر انقلاب حاضر به قبول آن نشدند و آن‌ها را به بازگشت به دامان انقلاب و مردم فراخواندند که زیر بار نرفتند.

امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: آن‌ها اتهام تقلب را به‌نظام و انتخابات وارد کردند درحالی‌که تقلب ۱۳ میلیون رأی را هیچ‌کس نمی‌پذیرد و متأسفانه عنصر لجاجت که گاهی اوقات اثرات نگران‌کننده‌ای از خود بر جای می‌گذارد بدخواهان نظام را زیر چتر آنان قرار داد تا در جامعه آشوب به پا کنند.

حسینی اضافه کرد: مردم زمانی که حمایت‌های دشمنان خارجی را از آنان مشاهده کردند متوجه شدند که باید جواب فتنه گران را بدهند و همین مسئله باعث حضور پرشور و معجزه‌آسای مردم در حماسه ۹ دی بود.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک هدیه خدایی به‌راحتی به دست نیامده است که به‌آسانی بتوانند آن را از ملت بگیرند و فریاد ماندگار این مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب که به بهای خون عزیزترین کسانشان به‌دست‌آمده است با محوریت ولایت‌فقیه پشتیبان این کشور است.

حسینی افزود: ولایت‌فقیه محور و هسته مرکزی انقلاب است و به همین دلیل دشمن با تمام بدخواهی‌های خود نمی‌تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و یکی از علت‌های اساسی به ثمر ننشستن خیزش‌های اسلامی در منطقه نبود یک رهبر آگاه است که دشمن از این فرصت برای انحراف این حرکت‌ها بهره می‌برد.

کد خبر 3013315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha