۹ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۳۹

مسئول سابق تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان:

فتنه ۸۸ مبلغ ۳۲۴ هزار میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضرر زد

فتنه ۸۸ مبلغ ۳۲۴ هزار میلیارد تومان به اقتصاد کشور ضرر زد

رامیان ـ مسئول سابق تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان گفت: ۳۲۴ هزار میلیارد تومان ضرر اقتصادی، نتیجه فتنه سال ۸۸ بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن گنجی، عصر چهارشنبه، در مسجد جامع شهر رامیان، اظهار کرد: فشارهای اقتصادی و تحریم های اعمالی علیه جمهوری اسلامی ایران، با توجه به فتنه گری سال ۸۸، ضد انقلاب بود.

وی افزود: تجمع و محفل امروزی نشانگر بصیرت و آگاهی مردم دشمن شناس، یوم الله شناس و بزرگ ایران اسلامی است و هرکسی، در هر لباسی به ولایت و نظام خیانت کند، دشمن است.

حجت الاسلام گنجی با اشاره به این مطلب که در فتنه ۸۸، ۲۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد، گفت: ۲۱۰ نفر فتنه گر نیز در استان گلستان دستگیر شدند و نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران، رصد خوبی بر موضوع فتنه داشتند.

وی تصریح کرد: ۹ دی ماه، روز ناامیدی فتنه گران داخلی و خارجی بوده و تجلی هوشمندی و بصیرت مردم و تقابل حق و باطل است.

حجت الاسلام گنجی گفت: ۹ دی ماه، ثابت کرد که مردم ما بهتر از مردم عصر پیامبر اکرم (ص) هستند، پشتیبان ولایت فقیه بوده و نمی گذارند انقلاب به دست نااهلان بیفتد و همه این رفتار، متاثر از فرهنگ عاشورا بوده که نجات بخش انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، امام جمعه رامیان نیز در این مراسم گفت: ۹ دی ماه تبلور حضور ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی از توهین به مقدسات اسلام مثل عاشورا و همچنین توطئه بر علیه ولایت فقیه و ارزشهای دینی و از بین بردن بنیادهای انقلاب اسلامی و مقابله با مردم ولایی بوده است.

وی افزود: مردم غیور ایران با حضور در ۹ دی، بر عزم خود در حمایت از ولایت فقیه، ارزشهای اسلامی، خون شهدا و مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کردند.

کد خبر 3013356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha